خاندوزی به سؤالات نمایندگان پاسخ داد

وزیر امور اقتصاد و دارایی با حضور در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به سؤالات نمایندگان درباره کاهش وابستگی بودجه به نفت، جلوگیری از فرارهای مالیاتی، حفظ ارزش پول ملی و سرمایه مردم و کنترل تورم و حذف ارز ترجیحی پاسخ داد.

به گزارش ایمنا، شهباز حسن‌پوربیگلری، نایب‌رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، در توضیح نشست روز دوشنبه کمیسیون متبوع خود، اظهار کرد: دستورکار نشست امروز کمیسیون اقتصادی درباره طرح سوال تعدادی از نمایندگان از سید احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصاد و دارایی، بود که با حضور نمایندگان سوال‌کننده و خاندوزی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه محور اولین سوال که توسط میرسلیم از وزیر امور اقتصاد و دارایی طرح شد اقدامات انجام‌شده در راستای کاهش وابستگی بودجه به نفت و جلوگیری از فرارهای مالیاتی بود، ادامه داد: چنارانی به‌عنوان دیگر نماینده سوال‌کننده، سوال خود را درباره عدم پرداخت وام‌های خرد مطرح کرد که وزیر اقتصاد توضیحاتی را ارائه کرد.

وزیر امور اقتصاد و دارایی با بیان اینکه وحیدی نیز سوال خود را درباره اقدامات انجام‌شده توسط وزارت اقتصاد در راستای حفظ ارزش پول ملی و حفظ سرمایه مردم مطرح کرد، تصریح گفت: محور سوال ذوالنوری و بیگی‌نژاد در زمینه واگذاری سهم ۱۲درصدی دولت از هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس و نحوه قیمت‌گذاری آن بود.

وی ادامه داد: زهره الهیان و زهرا شیخی نیز سوالاتی را از وزیر اقتصاد درباره راهکارها و اقدامات این وزارتخانه در زمینه کنترل تورم و اجرای حذف ارز ترجیحی بدون فراهم‌سازی زیرساخت‌ها مطرح کردند که خاندوزی به این سوالات پاسخ‌هایی را ارائه کرد.

کد خبر 637716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.