جلسه مشترک مجلس و دولت درباره تامین کالاهای اساسی و تنظیم بازار

سخنگوی کمیسیون اصل نود از نشست مشترک اعضای این کمیسیون با برخی از مسئولان دولتی درباره تامین کالاهای اساسی و تنظیم بازار خبر داد.

به گزارش ایمنا، علی خضریان با اشاره به نشست امروز _ دوشنبه دهم بهمن‌ _ کمیسیون متبوعش، اظهار کرد: وزیر کشور، معاون دیپلماسی وزارت امور خارجه، معاونان وزارت جهاد کشاورزی، رئیس سازمان تعاون روستایی، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی، مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار، سازمان بازرسی کل کشور، رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق تعاون ایران و کارشناسان مرکز پژوهش‌ها، میهمان اعضای کمیسیون بودند تا درباره مدیریت و تنظیم بازار کالاهای اساسی و رفع موانع حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان محصولات کشاورزی به‌ویژه حوزه مرکبات بحث و تبادل نظر شود.

وی ادامه داد: ابتدا مسئولان اجرایی اعم از وزیر کشور، مسئولان جهاد کشاورزی و ... گزارشی درباره میزان تولید محصولات کشاورزی و اقدامات برنامه‌ریزی‌شده در راستای تنظیم بازار، حذف دلالان و حمایت از تولیدکنندگان و مردم ارائه کردند.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هم‌زمانی فرارسیدن عید نوروز ۱۴۰۲ و ماه مبارک رمضان موجب شده تا دغدغه‌ها نسبت به موضوع تامین کالاهای اساسی و تنظیم بازار از سوی نمایندگان پیگیری شود، اضافه کرد: با توجه به این موضوع، مقرر شد برای تحقق برنامه‌های تشریح‌شده و برقراری ثبات در بازار نظارت مستمر صورت گیرد و در هفته‌های آتی، این موضوع با حضور مسئولان ذی‌ربط دوباره پیگیری شود.

منبع: تسنیم

کد خبر 637682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.