سیمان و میلگرد رایگان برای مناطق زلزله‌زده خوی

در پی هماهنگی با وزارت کشور و استانداری آذربایجان غربی، بنیاد مستضعفان تامین رایگان سیمان و میلگرد موردنیاز برای بازسازی مناطق زلزله‌زده خوی را عهده‌دار شد.

به گزارش ایمنا، به‌دنبال وقوع زلزله شامگاه هشتم بهمن در استان آذربایجان غربی و شهرستان خوی که باعث وارد آمدن خسارت‌هایی به زیرساخت‌ها و خانه‌های اهالی این منطقه شد، بنیاد مستضعفان برای جبران بخشی از خسارت‌های واردشده به این مناطق، تصمیماتی را اتخاذ کرد.

بر اساس این گزارش، پس از هماهنگی میان بنیاد مستضعفان، وزارت کشور و استانداری آذربایجان غربی، بنیاد مستضعفان سیمان و میلگرد موردنیاز برای بازسازی مناطق خسارت‌دیده این منطقه را به‌صورت رایگان تامین خواهد کرد.

در هماهنگی انجام‌شده مقرر شد پس از ارزیابی دقیق خسارت‌ها توسط استانداری و مراجع ذی‌ربط، این مصالح در اختیار بنیاد مسکن قرار داده شود تا برای بازسازی این مناطق مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

علاوه بر این موارد، بنیاد مستضعفان ارسال محموله‌هایی اضطراری شامل آب، لبنیات و … را برای کمک به مردم زلزله‌زده این مناطق عهده‌دار شد.

بنیاد مستضعفان با توجه به ادامه‌دار بودن روند سنوات قبل بنیاد مستضعفان در تامین سیمان موردنیاز برای بازسازی مناطق آسیب‌دیده از سوانح طبیعی، تا امروز بیش از «یک میلیون و ۱۰۰ هزار تن سیمان رایگان» در اختیار بنیاد مسکن قرار داده است.

منبع: تسنیم

کد خبر 637679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.