مناسب‌سازی سیمای شهری زنجان همزمان با دهه فجر

شهردار زنجان از زیباسازی و تزئین شهر در آستانه جشن‌های چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

علیرضا فیروزفر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آذین‌بندی و ریسه‌کشی معابر سطح شهر، اظهار کرد: به منظور استقبال از دهه فجر تقاطع برق تا میدان کوهنورد (شهرک آزادگان) توسط واحد تأسیسات شهرداری منطقه یک زیباسازی و ریسه‌کشی شده است.

وی افزود: ادامه عملیات نصب سان‌لایت‌های رنگی در سطح معابر نیز به همین منظور انجام شده است.

شهردار زنجان با اشاره به بازدید از نخستین نمایشگاه بین‌المللی شهر پایدار خاطرنشان کرد: با حضور در نخستین اجلاس و نمایشگاه بین‌المللی شهر پایدار در کیش، ضمن بازدید از محل غرفه کلان‌شهرها و سایر ارگان‌های ذی‌ربط با برخی از مسئولان و مدیران گفت‌وگو و تبادل نظر انجام شد.

فیروزفر با بیان اینکه این نمایشگاه با حضور ۲۸۰ شرکت فعال در جزیره کیش در حوزه‌های مدیریت شهری هوشمند برگزار شد، تصریح کرد: هدف از این نمایشگاه ارائه دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای پایداری اجتماعی، اقتصادی، زیست‌محیطی و شهر هوشمند است.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری درصدد است تا با اجرای برنامه‌های فرهنگی متنوع رضایت شهروندان را جلب کند، تاکید کرد: رویداد ایراندخت و رویداد استارت‌آپ به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان برگزار شد، در این رویداد زنان الگوها و تجربه‌های خود را ارائه دادند و از برگزیدگان تجلیل به عمل آمد.

شهردار زنجان گفت: نصب پارچه‌نوشته‌های عرضی معابر سطح منطقه سه توسط همکاران واحد تأسیسات انجام و با نصب پرچم در پیاده‌راه سبزه‌میدان، میدان اصلی شهر برای برگزاری جشن‌های انقلاب آماده شد.

فیروزفر افزود: تجهیز، کابل‌کشی و راه‌اندازی لایت‌باکس‌های بلوار شهدای خرمشهر حدفاصل میدان بسیج تا میدان هنرستان به مناسبت آغاز ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی توسط واحد تأسیسات شهرداری منطقه دو انجام شده است.

کد خبر 637672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.