اراذل و اوباش مسلح در برخوار دستگیر شدند

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری دو نفر از اراذل و اوباش که در شهرستان برخوار اقدام به تیراندازی و تخریب خودروهای شهروندان کرده بودند، توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان اصفهان خبر داد..

سرهنگ دوم مسعود طریفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی تیراندازی و تخریب خودروی تعدادی از شهروندان در شهرستان برخوار، توسط دو نفر از اراذل و اوباش، با توجه به حساسیت موضوع مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت استان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های دقیق انجام شده، مشخص شد متهمان به دلیل نگرانی از دستگیری به یکی از شهرستان‌های شمالی کشور متواری شده که با هماهنگی مرجع قضائی و همکاری پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان برخوار، اکیپ‌هایی از مأموران به محل اختفا متهمان اعزام و در عملیاتی دقیق و ضربتی هر دو متهم را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به کشف یک قبضه سلاح کلت کمری جنگی به همراه مهمات در بازرسی از مخفیگاه متهمان، تصریح کرد: اراذل و اوباش دستگیر شده پس از انتقال به اصفهان و تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 637670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.