دستگیری سارق منزل در نجف‌آباد

فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد گفت: یک سارق منزل با هفت فقره سرقت در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ میثم گوهری‌آرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل شهروندان در شهرستان فلاورجان، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان نجف‌آباد قرار گرفت.

وی افزود: سرانجام پس از بررسی‌های میدانی و انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی یک سارق در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی در مخفیگاه خود دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد با اشاره به کشف مقدار قابل توجهی اموال مسروقه در بازرسی از مخفیگاه متهم، تصریح کرد: سارق در تحقیقات اولیه انجام شده تاکنون به هفت فقره سرقت منزل اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

وی خاطرنشان کرد: رعایت توصیه‌های پلیس و استفاده از وسایل پیشگیری از سرقت از جمله نصب قفل و حفاظ مناسب و دوربین مداربسته در منازل می‌تواند باعث از بین رفتن فرصت ارتکاب جرم برای مجرمان شود، از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 637669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.