عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۰ بهمن‌ماه

در این بسته خبری از جمع‌آوری بزرگترین پاتوق معتادان متجاهر در شوش تا آغاز فاز اجرایی مرکز داده‌های شیراز به مناسبت دهه فجر و تولید ۱۳۸ هزار تن آسفالت در کارخانه آسفالت کرج را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

برخی متکدیان در قزوین روزانه نزدیک به یک میلیون تومان درآمد دارند

محمد مهدی نانکلی، مدیر مرکز توسعه خدمات اجتماعی شهرداری قزوین با بیان اینکه ۶۰ متکدی را از ابتدای امسال تاکنون شناسایی و جمع‌آوری کرده‌ایم، گفت: بعضی متکدیان در قزوین روزانه نزدیک به یک میلیون درآمد دارند.

انفجار گاز شهری در میاندوآب به ۱۱ واحد مسکونی خسارت زد

سامان محمدی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: انفجار گاز شهری در منزل مسکونی واقع در کوی سهند این شهر به ۱۱ واحد مسکونی خسارت وارد کرد.

کاهش تعداد گودهای رها شده پایتخت از ۲۵۱ به ۱۹۳ گود

حمیدرضا صارمی، معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران از کاهش تعداد گودهای رها شده در شهر تهران طی ۱۵ ماه گذشته خبر داد و گفت: ۵۸ گود رهاشده از شهریور ماه ۱۴۰۰ تا دی ماه ۱۴۰۱ ایمن سازی و یا جهت ادامه فعالیت تعیین تکلیف شدند.

جمع‌آوری بزرگترین پاتوق معتادان متجاهر در شوش

محمد شیری، شهردار منطقه ۱۵ از تخریب ملک سه طبقه رها شده ناایمن در شوش که تبدیل به بزرگترین پاتوق معتادان متجاهر شده بود، خبر داد.

تولید ۱۳۸ هزار تن آسفالت در کارخانه آسفالت کرج

مهرداد کیانی، شهردار کرج از تولید ۱۳۸ هزار تن آسفالت گرم از ابتدای سال تا پایان دی ماه خبر داد.

آغاز فاز اجرایی مرکز داده‌های شیراز به مناسبت دهه فجر

محمدحسن اسدی، شهردار شیراز با بیان اینکه فاز اجرایی راه‌اندازی مرکز داده‌های شهرداری این کلانشهر دهه فجر آغاز می‌شود، گفت: این مرحله شامل خرید تجهیزات و اجرای زیرساخت‌های اولیه و مقدماتی این پروژه است.

ناهماهنگی بین بودجه و فعالیت‌های عمرانی خسارات زیادی را به شهرداری وارد کرده است

سید عرفان حسینی، سرپرست شهرداری مریوان، با اشاره به اینکه اگر اولویت بندی در انجام امورات صورت پذیرد به صرفه است و غیر از این باشد خسارات زیادی به بار خواهد آورد، گفت: در سال گذشته بودجه و فعالیت‌های عمرانی ناهماهنگ بوده و این امر باعث وارد آمدن خساراتی شده است.

کد خبر 637642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.