بررسی ارائه خدمات بیمارستان امام خمینی (ره) خوی توسط وزیر بهداشت

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بخش‌های مختلف بیمارستان امام خمینی (ره) خوی به ویژه اورژانس آن بازدید کرد، همچنین ارائه خدمات در این بیمارستان را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از وبدا، بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بخش‌های مختلف بیمارستان امام خمینی (ره) خوی به ویژه اورژانس بازدید و از بیماران بستری در این مرکز درمانی، عیادت کرد، همچنین در بازدید از اورژانس این بیمارستان که در آن افرادی با مسمومیت مونوکسید کربن بستری بودند، بر لزوم تقویت تیم‌های بهداشتی در اطلاع‌رسانی و آموزش مردم مناطق زلزله‌زده برای پیشگیری از خطرات این نوع مسمومیت، تاکید کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین از داروخانه این بیمارستان و موجودی داروهای آن بازدید و وضعیت داروها به ویژه سرم و آنتی‌بیوتیک در این مرکز را مناسب ارزیابی کرد.

وی در گفت‌وگو با کارکنان این بیمارستان که با کمبود امکانات اقامتی از جمله چادر روبه‌رو بودند، در تماس با مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر پیگیر حل مشکلات آن‌ها شد.

عین‌اللهی از بیمارستان سیار ۵۲۳ ارتش که در محوطه بیمارستان امام خمینی (ره) خوی استقرار یافته بازدید و از همکاری ارتش در این زمینه تقدیر کرد.

کد خبر 637619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.