مشخصات گوشی Vivo X90 Pro پیش از عرضه فاش شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی Vivo X90 Pro با استفاده از یک باتری ۴۸۷۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌‎شود و از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، در حالی که تقریباً دو ماه از زمان عرضه گوشی‌های سری Vivo X90 در چین می‌گذرد؛ در تاریخ سوم فوریه شاهد عرضه جهانی سری X90 خواهیم بود. گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد که گوشی Vivo X90 Pro با تراشه مدیاتک 9200 Dimensity وارد بازار می‎‌شود، این تراشه توسط یک سیستم خنک‌کننده مایع VC بسیار بزرگ با مساحت ۴۰۰۲ میلی‌متر مربع خنک می‌شود.

گوشی Vivo X90 Pro دارای یک دوربین سه‌گانه در پنل پشتی است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی Sony IMX989، دوربین پرتره ۵۰ مگاپیکسلی Sony IMX758 و یک دوربین فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی می‌شود. انرژی مورد نیاز این محصول با استفاده از یک باتری ۴۸۷۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌‎شود و از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند بنابراین باتری گوشی Vivo X90 Pro فقط در عرض هشت دقیقه به میزان ۹۰ درصد شارژ می‌شود.

گوشی Vivo X90 Pro با ضخامت ۹.۳۴ میلی‌متر و فقط در رنگ مشکی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. این محصول گواهی IP68 را دریافت کرده است، بنابراین در برابر آب و گردوغبار مقاوم است.

کد خبر 637557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.