واکنش نصیزاده به احتمال حضور سرمربی تراکتور در تیم ملی ایران: بی‌اطلاعم!

مدیرعامل باشگاه تراکتور تبریز از پیشنهاد و تمایل فدراسیون فوتبال به سرمربی پرتغالی این تیم برای حضور در تیم ملی ابراز بی‌اطلاعی کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته روزنامه معتبر آاس اسپانیا خبری را در ارتباط با نیمکت تیم ملی ایران منتشر کرد و مدعی شد «پاکو خمز» اسپانیایی که در حال حاضر هدایت تیم تراکتور را بر عهده دارد، از گزینه‌های اصلی فدراسیون فوتبال ایران به جای کارلوس کی‌روش محسوب می‌شود.

این رسانه در ابتدای خبر خود آورده است: «فدراسیون ایران معتقد است مربی اسپانیایی سطح فوتبال این کشور را به میزان قابل توجهی بالا برده است.»

هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه تراکتور تبریز به خبر این روزنامه اسپانیایی واکنش نشان داد و گفت: از این موضوع بی‌خبرم و تاکنون صحبتی در این مورد با ما نشده است.

وی در پاسخ به این پرسش که اگر از سوی فدراسیون فوتبال چنین پیشنهادی به باشگاه تراکتور ارائه شود پاسخ شما چه خواهد بود، گفت: فعلاً که خمز سرمربی تراکتور است و قرارداد دو ساله دارد و تمرکزش روی موفقیت تیم است. اگر بعداً پیشنهادی شد، بررسی می‌کنیم و پاسخمان را خواهیم داد.

به گزارش ایمنا، با این تفاسیر مشخص نیست رسانه اسپانیایی بر اساس کدام منبع خبری در ایران درباره حضور خمز روی نیمکت تیم ملی کشورمان صحبت کرده است و باید دید واکنش فدراسیون فوتبال به این موضوع چه خواهد بود.

کد خبر 637530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.