معابر منطقه ۱۱ به تصاویر شهدا مزین شد

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: تمام معابر فرعی و اصلی این منطقه به بیش از ۳۰۰ تابلو منقش به نام و تصاویر شهدا مزین شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن محمدحسینی، اظهار کرد: منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان ۵۳۰ شهید و بیش از یک‌هزار ایثارگر و جانباز به عنوان یادگاران دوران حماسه و نماد افتخار و شجاعت دارد، لذا در راستای پاسداشت شهدای منطقه و تکریم خانواده شهدا تمام اسامی و تصاویر شهدا بر روی معابر و خیابان‌های منطقه، نصب شد.

وی با تاکید بر متحد شکل‌شدن تابلوهای معابر فرعی و اصلی شهر به نام شهدا افزود: بر این اساس با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان، تمام کوچه‌هایی که به نام شهید بودند، به تابلوهایی به شکل لاله و با تمثال شهید مزین شد.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان تصریح کرد: مزین شدن تمام معابر فرعی و اصلی این منطقه به نام و تمثال شهدا به پاس قدردانی و احترام به مقام شهدا و خانواده آنها در حال انجام است.

محمدحسینی خاطرنشان کرد: همچنین پیرو تعظیم شعائر اسلامی، همزمان با ایام‌الله دهه‌فجر معابر و محلات منطقه، آذین‌بندی و گل‌آرایی می‌شوند.

وی اظهار کرد: از دیگر اقدامات در این راستا می‌توان به دیواره نگاره‌ای منقش به تمثال شهدا بر دیوار گلزار شهدای رهنان، جهت زیباسازی حاشیه این مکان اشاره کرد.

معابر منطقه ۱۱ به تصاویر شهدا مزین شد

کد خبر 637525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.