افزایش ۷۰ درصدی لایحه بودجه ۱۴۰۲ شهرداری فریدون‌شهر

شهردار فریدون‌شهر گفت: لایحه بودجه ۱۴۰۲ شهرداری با افزایش ۷۰ درصدی نسبت به سال جاری تقدیم شورای اسلامی شهر شد.

ابراهیم باتوانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری فریدون‌شهر به مبلغ پیشنهادی ۵۱۰ میلیارد ریال برای بررسی، تصویب و طی مراحل قانونی تقدیم شورای اسلامی شهر شد.

وی افزود: بودجه ۱۴۰۲ شهرداری با افزایش ۷۰ درصدی نسبت به سال جاری با توزیع متوازن و تعریف پروژه‌های عمرانی بیشتر در محلات کم‌برخوردار تدوین شده است و امید می‌رود تا با تلاش در تحقق آن، صرفه‌جویی در هزینه‌های جاری و مدیریت منابع بتوان فصل جدیدی از عمران و آبادانی فریدون‌شهر را در سال آینده رقم زد.

شهردار فریدون‌شهر با بیان اینکه یک دستگاه لودر به ناوگان موتوری شهرداری اضافه خواهد شد، خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده یک دستگاه لودر به ناوگان واحد موتوری این شهرداری، اختصاصی از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در ایام الله مبارک دهه فجر، افزوده خواهد شد.

باتوانی ضمن قدردانی از تمام مسئولان استانی و شهرستانی که در راستای تجهیز و توانمند شدن واحد خدمات شهری شهرداری همراهی و مساعدت داشتند، اضافه کرد: تلاش مدیریت شهری به منظور تأمین ماشین‌آلات مورد نیاز و ارائه خدمات بهتر ادامه خواهد داشت.

وی از تجهیز واحد آتش‌نشانی فریدون‌شهر خبر داد و گفت: با توجه به کمبود تجهیزات و ماشین‌آلات واحد خدمات ایمنی و آتش‌نشانی، پیگیری‌ها و برنامه‌ریزی‌هایی به منظور رفع محدودیت‌ها و تجهیز این واحد به عمل آمده است و طی هفته‌های آینده تجهیزاتی از جمله ست اکسیژن و لباس آتش‌نشانی به این مجموعه اضافه خواهد شد.

شهردار فریدون‌شهر افزود: به منظور تجهیز این واحد به ماشین‌آلات نیز برنامه‌هایی در دستور کار قرار دارد که پس از اخذ نتیجه نهایی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

باتوانی با بیان اینکه هفته گذشته واحد آتش‌نشانی با حضور به موقع، دو عملیات موفق اطفای حریق را انجام داد و خطر رفع شد، تاکید کرد: با توجه به سردی هوا و استفاده از وسایل گرمایشی مختلف، از شهروندان درخواست داریم مسائل ایمنی را بیشتر رعایت کنند.

کد خبر 637516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.