سامان‌دهی بلوار اصلی شهر

شهردار زرند گفت: لاین شمالی بلوار پارسیان با مساحت ۱۵ هزار متر مربع، شن‌ریزی و سامان‌دهی خواهد شد.

علی ضیاء‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از هرس درختان خرزهره سطح شهر زرند خبر داد و اظهار کرد: هرس به‌موقع درختان سطح شهر یکی از اقداماتی است که می‌تواند به سلامت درخت کمک کند.

وی با بیان اینکه حذف تنه‌جوش‌ها، پاجوش‌ها و علف‌های هرز از سطح پارک‌ها و بلوارهای شهر از برنامه‌های این سازمان است، افزود: کاهش آفات و بیماری‌ها، افزایش طول عمر درختان و کاهش مصرف آب از مزیت‌های این طرح است.

شهردار زرند از آغاز عملیات شن‌ریزی لاین شمالی بلوار پارسیان خبر داد و خاطرنشان کرد: مدیریت شهری در نظر دارد هر فعالیت عمرانی که عبور و مرور شهروندان را آسان می‌کند در دستور کار برنامه‌های خود قرار دهد.

ضیاء‌الدینی اضافه کرد: بلوار پارسیان یکی از پروژه‌های مهم شهری است که با وجود اهمیت این بلوار به عنوان یکی از راه‌های اصلی شهر، تکمیل آن در دستور کار شهرداری قرار دارد.

وی با بیان اینکه لاین جنوبی این بلوار طی چند سال گذشته بهسازی و آسفالت شده است، ادامه داد: لاین شمالی این بلوار با مساحت ۱۵ هزار متر مربع، شن‌ریزی و سامان‌دهی خواهد شد.

شهردار زرند از آغاز عملیات بهسازی بوستان محله‌ای اندیشه واقع در ابتدای خیابان امام خمینی (ره) خبر داد و تصریح کرد: با توجه به قدیمی بودن فضای بوستان و مستهلک شدن وسایل، این بوستان بهسازی و احیا می‌شود؛ با توجه به اینکه این بوستان در مرکز شهر قرار دارد می‌تواند زیبایی شهر را ارتقا دهد و محل مناسبی برای شهروندان و مسافران باشد.

ضیاء‌الدینی با بیان اینکه فضاهای سبز شهر تأثیر خوبی بر نشاط، طراوت و سرزندگی شهروندان دارد، گفت: یکی از برنامه‌های شهرداری تلاش در راستای حفظ و ارتقای فضای سبز پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر است.

شهردار زرند افزود: این بوستان به مساحت ۲۸۰۰ متر مربع با اجرای طرح‌های جدول‌گذاری، فرش‌موزائیک، نصب فلاورباکس، ایجاد سیستم روشنایی زیبا، نصب وسایل پارکی و ایجاد فضای سبز زیبا، بهسازی و تحویل شهروندان خواهد شد.

کد خبر 637508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.