افتتاح ۵ پروژه عمرانی شهرداری تالش در دهه فجر

سرپرست شهرداری تالش گفت: همزمان با ایام دهه فجر، پنج پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

اسحاق قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به مناسبت دهه فجر، پنج پروژه عمرانی شهرداری تالش شامل اجرای آسفالت معابر، جدول‌کاری، موزائیک‌کاری، بتن‌ریزی و کانیوگذاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: سال جاری، خیابان امام (ره)، بلوار ولی‌عصر (عج)، خیابان شهید صادقی و انشعابات و کوچه حوزه علمیه به مساحت ۱۴ هزار متر مربع با اعتباری به ۷۰ میلیارد ریال آسفالت شده است.

سرپرست شهرداری تالش خاطرنشان کرد: جدول‌کاری در بلوار تالشان و شهید سردار سلیمانی به طول ۴۰۰ متر و کانیو در کوچه‌های عبادت، حکمت، هادی و معروف باوند با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال اجرا شده است.

قربانی تصریح کرد: موزائیک‌کاری در خیابان‌های امام (ره) و خرمشهر، بلوار شهید سردار سلیمانی و سطح شهر به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع و بتن‌ریزی در کوچه‌های هشت شهریور، غدیر (کوچه مخابرات)، اتصالی صلصال به تیلار، کوشش پنج و مسیر رستوران ناله داغی به مساحت ۳۵۰۰ متر مربع با اعتباری به مبلغ ۲۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

وی با بیان اینکه به منظور تقویت روشنایی و زیباسازی شهر، ۳۰ عدد پایه چراغ دکوراتیو در حدفاصل میدان امام علی (ع) تا میدان نماز با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال نصب شده است، گفت: برای اجرای پروژه‌های عمرانی قابل افتتاح شهرداری تالش در دهه فجر در مجموع ۱۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

به گزارش ایمنا، شهر هشتپر یا تالش مرکز شهرستان تالش، با حدود ۵۵ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 637506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.