شهروندان خوش‌حساب از شهرداری بندرانزلی تخفیف می‌گیرند

رئیس شورای اسلامی شهر بندرانزلی گفت: شهروندان خوش‌حساب که با پرداخت عوارض نوسازی و کسب‌وپیشه تا پایان سال شهرداری را یاری کنند، از ۱۰ درصد تخفیف در مبلغ آن بهره‌مند می‌شوند.

شعبان جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: براساس مصوبه شورای اسلامی شهر بندرانزلی، تخفیف ۱۰ درصدی پرداخت عوارض نوسازی و کسب‌وپیشه شهرداری به منظور تأمین رفاه حال شهروندان تا پایان سال جاری لحاظ خواهد شد و شهروندان می‌توانند طی این مدت نسبت به پرداخت عوارض خود اقدام کنند.

وی افزود: کسبه شهر بندرانزلی می‌توانند با همراه داشتن تصویر سند مالکیت، قرارداد اجاره سرقفلی یا اجاره‌نامه و پروانه کسب، به اداره درآمد شهرداری واقع در کلویر مراجعه کنند و با پرداخت عوارض خود از تخفیف خوش‌حسابی بهره‌مند شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرانزلی تصریح کرد: بر اساس قانون، عوارض نوسازی به عنوان درآمد پایدار شهرداری، در امور عمرانی و زیرساخت‌های شهری هزینه می‌شود و پرداخت به موقع عوارض از سوی شهروندان، توان شهرداری‌ها را در اجرای طرح‌های عمرانی افزایش می‌دهد.

وی تاکید کرد: شهرداری‌ها تنها نهادی هستند که به جز پروژه‌های ملی، یک ریال بودجه و اعتبار دولتی دریافت نمی‌کنند و بودجه آنها تنها از محل دریافت عوارض تأمین می‌شود، لذا پرداخت به موقع آن توسط شهروندان بسیار مهم و ضروری است.

جعفری گفت: مدیریت شهری همواره در طول سال تخفیف پرداخت عوارض را در مناسبت‌های مختلف اعمال می‌کند، بنابراین از شهروندان انتظار داریم با پرداخت به‌موقع عوارض به خدمات‌رسانی بهتر شهرداری و آبادانی شهر کمک کنند.

به گزارش ایمنا، شهر ساحلی و توریستی بندرانزلی با ۱۴۰ هزار نفر جمعیت در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده است.

کد خبر 637505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.