آنچه در بازی گیتی‌پسند و پاس رخ داد/ از حمایت‌های بی‌امان تا تشویق ایسلندی تماشاگران+ فیلم

تیم والیبال گیتی‌پسند بازی دو بر صفر باخته برابر پاس گرگان را در حضور تماشاگران پرشور و علاقه‌مند اصفهانی با یک کامبک دیدنی با نتیجه سه بر دو برنده شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز یکشنبه نهم بهمن تیم‌های والیبال گیتی‌پسند و پاس گرگان از ساعت ۱۵ در سالن مخابرات اصفهان و در قالب هفته بیست‌ودوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند و پس از دو ساعت و ۱۷ دقیقه، این گیتی‌پسند بود که با یک کامبک تماشایی دربرابر دیدگان تماشاگران خود موفق شد ۳ بر ۲ از سد پاس گرگان عبور کند.

این نتیجه در شرایطی رقم خورد که گیتی‌پسندی‌ها دو ست اول را به شکل ضعیفی با شکست پشت سر گذاشتند و در آستانه سومین باخت پیاپی خود قرار گرفتند؛ اما در ست سوم شاگردان سعید عقیلی با تشویق‌های بی‌امان تماشاگران به خودشان آمدند و با نمایش بی‌نقص به پیروزی در ست سوم دست پیدا کردند تا بارقه‌های امید زنده بماند.

در ست چهارم نیز سرویس‌های محشر امیرحسین ساداتی، دریافت‌های محمد بربست و پاس‌های مصطفی رئیسیان پاس گرگان را زمین‌گیر کرد و باز هم با ایجاد فاصله‌ای بسیار زیاد نسبت‌به میهمان، نتیجه بازی را ۲ بر ۲ مساوی کردند تا همه‌چیز برای تعیین برنده این جدال نفس‌گیر به ست پایانی کشیده شود.

شاید اگر گیتیزن‌ها این همه تماشاگر را در خانه کنار خود نمی‌دیدند و تشویق‌های کَرکننده آن‌ها سالن را تحت‌تاثیر قرار نمی‌داد، ست سوم را هم باخته بود تا یک شکست سنگین دیگر برای نماینده اصفهان رقم بخورد؛ اما تماشاگران به‌قدری فوق‌العاده از تیمشان حمایت کردند که سالن روی هوا رفته بود و علاوه بر انرژی گرفتن بازیکنان گیتی‌پسند که منجر به کسب امتیازهای متوالی شد، بازیکنان پاس حتی باتجربه‌هایشان را به اشتباه انداخت و دیگر رمقی برای بازی‌کردن نداشتند.

بالاخره و پس از ۱۲۷ دقیقه، گیتی‌پسند با کامبک استثنایی همه را به وجد آورد و به پیروزی شیرین خانگی رسید؛ در پایان نیز بازیکنان به‌سمت تماشاگران رفتند و علاوه‌بر تشکر از حمایت‌های آنان، با یکدیگر تشویق‌ایسلندی رفتند که حسن‌ختام این بازی مهیج بود.

در ادامه، تصاویر اختصاصی این ماراتن جذاب از زاویه دوربین ایمنا که تولید و تنظیم شده است را (از جریان بازی تا تشویق تماشاگران و…) می‌توانید تماشا کنید:

کد خبر 637485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.