وال‌استریت ژورنال: حملات اصفهان توسط اسرائیل انجام شد

وال‌استریت ژورنال به نقل از مقامات آمریکایی مدعی شد که حملات دیروز اصفهان توسط اسرائیل انجام شده است.

به گزارش ایمنا، به‌دنبال حمله پهپادی به یکی از مراکز وزارت دفاع در اصفهان، دو ادعای متفاوت از مقام‌های آمریکایی نقل شده است.

وال‌استریت ژورنال به نقل از مقامات آمریکایی مدعی شد که حملات دیروز اصفهان توسط اسرائیل انجام شد. اسرائیل یک مجتمع دفاعی در ایران را با پهپاد هدف قرار داد.

وال‌استریت ژورنال همچنین مدعی شده است که واشنگتن و تل‌آویو به‌دنبال راه‌های جدید برای مقابله با برنامه هسته‌ای و نظامی ایران هستند.

گزارش این روزنامه آمریکایی در حالی است که بعضی دیگر از رسانه‌ها مدعی شدند که این عملیات کار آمریکا و طرفی جز رژیم صهیونیستی بوده است.

شبکه سعودی الحدث در این‌باره ادعا کرد که حمله شب گذشته در استان اصفهان عملیات آمریکا بوده و هدفش یک انبار موشک بالستیک ایران بوده است.

بر اساس اعلام وزارت دفاع، شامگاه هشتم بهمن ۱۴۰۱ حوالی ساعت ۲۳:۳۰ یک حمله ناموفق با استفاده از ریزپرنده به یکی از مجتمع‌های کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان صورت گرفت و خوشبختانه با پیش‌بینی‌ها و تمهیدات پدافندی صورت‌گرفته یکی از آن‌ها مورد اصابت پدافند هوایی مجتمع قرار گرفت و دو فروند دیگر آن‌ها در تله‌های پدافندی گرفتار و منفجر شد.

این وزارتخانه اعلام کرد خوشبختانه این تهاجم ناموفق تلفات جانی نداشته و آسیبی جزئی به سقف کارگاه وارد کرده که به فضل الهی خللی در تجهیزات و ماموریت‌های مجموعه ایجاد نکرده است.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به ملت ایران اطمینان داد که اقدام برای تولید قدرت، اقتدار و امنیت را با شتاب و جدیت ادامه خواهد داد و این اقدامات کورکورانه تاثیری در تداوم مسیر پیشرفت کشور نخواهد داشت.

منبع: میزان

کد خبر 637479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.