جمع‌آوری ۶۰۰ قلاده سگ از سطح شهر

شهردار خوانسار گفت: طی ۹ ماه سال جاری، ۶۰۰ قلاده سگ از سطح شهر جمع‌آوری شده است.

مهدی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهروندان همیشه از شهرداری مطالبه خدمات دارند، در حالی که شهرداری یک دستگاه غیردولتی است و تنها با هزینه شهروندان تأمین اعتبار می‌شود.

وی افزود: شهروندان با پرداخت به موقع عوارض خودرو، بهای خدمات منازل و نوسازی با شهرداری همکاری داشته باشند تا پرداخت عوارض به یک فرهنگ تبدیل شود؛ شهروندان در صورت نیاز با مراجعه به شهرداری اقدام به پرداخت عوارض کنند.

شهردار خوانسار خاطرنشان کرد: خرده‌عوارض‌ها موجب افزایش راندمان کاری شهرداری می‌شود و شهروندان با نقطه نظرات خود کمک کار مدیریت شهری هستند.

احمدی با اشاره به انتقاد شهروندان نسبت به وجود سگ‌های بی‌صاحب در سطح شهر، تصریح کرد: طی ۹ ماه امسال، ۶۰۰ قلاده سگ از سطح شهر جمع‌آوری شده است، از لحاظ علمی این تعداد سگ مربوط به شهر خوانسار نیست و به معضلی برای مدیریت شهری تبدیل شده است.

وی با تاکید بر اینکه تلاش داریم امنیت اجتماعی را برای شهروندان فراهم کنیم، گفت: افرادی با اهداف خاص نسبت به رهاسازی سگ‌ها در سطح شهر اقدام کرده‌اند؛ لذا با هماهنگی و همکاری دستگاه قضائی و فرماندار به موفقیت‌هایی برای سامان‌دهی سگ‌های بلاصاحب و رفع این معضل دست پیدا کرده‌ایم.

شهردار خوانسار افزود: عملیات جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب حداقل چهار شب در هفته انجام و گزارش آن به دستگاه‌های نظارتی ارسال می‌شود؛ شهروندان از غذارسانی به سگ‌ها در سطح شهر خودداری کنند تا این معضل رفع شود.

کد خبر 637457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.