گردهمایی بصیرتی و تبیینی با موضوع بازخوانی بیانات رهبر معظم انقلاب

گردهمایی بصیرتی و تبیینی با موضوع بازخوانی مطالب مطرح‌شده در دیدار اخیر مدیران سازمان تبلیغات اسلامی با رهبر معظم انقلاب (مدظله) در شهرستان نطنز برگزار شد.

به گزارش ایمنا، گردهمایی بصیرتی بازخوانی بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار مدیران سازمان تبلیغات اسلامی صبح امروز _ یکشنبه نهم بهمن‌ _ با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین شکریان معاون امور استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی کشور، حجت‌الاسلام و المسلمین فوقی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، مدیران ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان اصفهان و مسئولان شهرستان نطنز در امامزاده آقا علی عباس برگزار شد.

در این گردهمایی، معاون امور استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار ۲۸ دی با مدیران ستادی این سازمان اظهار کرد: باید هر کدام از مدیران سازمان تبلیغات اسلامی در هر سطحی، منویات رهبری معظم را در برنامه‌های آینده خود مدنظر قرار دهند.

وی تاکید کرد: مدیران تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها باید نکات روشن و راهبردهای اساسی مطرح‌شده در دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب را مورد بررسی و تحلیل قرار دهند و آن‌ها را برای نخبگان فرهنگی‌تبلیغی تبیین کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین شکریان خاطرنشان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی با نگاه تحول در عرصه تبلیغ، استفاده از ظرفیت‌های مردمی همچون نخبگان فرهنگی‌مذهبی، جوانان و نوجوانان و اقشار مختلف مردم را در دستورکار قرار داده و بحمدالله تاکنون قدم‌های مؤثری برداشته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان نیز در سخنانی هدف از برگزاری این نشست را تبیین و تحلیل مباحث مهم مطرح‌شده مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با مدیران ستادی سازمان تبلیغات اسلامی کشور بیان کرد و افزود: ما باید بتوانیم با توجه به بیانات رهبر حکیم و فرزانه انقلاب فعالیت‌های خود را بیشتر بررسی و تحلیل کنیم و یک بازنگری جدی و اثربخش در حوزه نظری و عملی داشته باشیم.

وی با اشاره به ابراز رضایت رهبر معظم انقلاب از فعالیت‌های انجام‌شده این نهاد انقلابی، تصریح کرد: باید با توجه به نکات مهم و ارزشمند و اشارات رهبری معظم، برای انجام کارهای بیشتر و بهتر برنامه‌ریزی کنیم و نکات موردتاکید ایشان را در برنامه‌های آتی و اثرگذار سازمان تبلیغات اسلامی لحاظ کنیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین فوقی ادامه داد: بازنگری و تحول در انجام فعالیت‌ها و اقدامات سازمان تبلیغات اسلامی ضروری است و هر کدام از مدیران شهرستانی باید بنا بر اقتضا و شرایط منطقه خود، فعالیت‌های ابتکاری و تحولی را برنامه‌ریزی و اجرا کنند.

گردهمایی بصیرتی و تبیینی با موضوع بازخوانی بیانات رهبر معظم انقلاب

در این گردهمایی، رحمت‌الله فیروزی، نماینده مردم شهرستان نطنز و بادرود در مجلس شورای اسلامی، به نقش روحانیون در تبیین دستاوردهای انقلاب اشاره کرد و گفت: روحانیون قبل و بعد از انقلاب خدمات و ثمرات پرخیر و برکتی برای جامعه داشته‌اند و باید این تلاش‌ها و خدمات به نحوی شایسته و ملموس برای مردم بیان شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد یعقوبی، امام جمعه نطنز، نیز در سخنانی، ماه رجب را یکی از ماه‌های پرخیر و برکت و دروازه ورود معنوی به ماه شعبان و رمضان عنوان و اضافه کرد: این نشست را به فال نیک می‌گیریم. چراکه در ایام ماه رجب انجام شده است و خیر و برکت آن نیز باید در اقدامات آتی و آینده خود را نشان دهد.

وی یادآور شد: نتیجه این نشست باید به اقداماتی منجر شود که برای جامعه و مردم ازنظر معنوی و اجرایی ملموس باشد و دست‌کم اثر خود را در برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی و ماه‌های شعبان و رمضان نشان دهد.

در ادامه این جلسه، حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا قاسمی، امام جمعه بادرود، اظهار کرد: همان‌طور که پیداست، قطعا مدیران سازمان تبلیغات اسلامی کار در این نهاد انقلابی و ولایی را جدی گرفته‌اند و اقشار مختلف مردم باید این تلاش‌ها و اثرات آن را لمس و درک کنند.

محمد ظریفی، فرماندار نطنز، نیز جمع حاضر را یکی از مجامع موثر در فعالیت‌های مختلف فرهنگی و مذهبی عنوان کرد و گفت: نتیجه این نشست باید آن باشد که مطالب اخیر رهبری معظم به‌صورت عملیاتی محقق شود و نتایج پرخیر و برکت آن برای کشور، استان و این منطقه ظهور و بروز کند.

وی افزود: فرمانداری نطنز نیز خود را موظف می‌داند که از اقدامات انجام‌شده و در حال انجام در عرصه‌های فرهنگی و تبلیغی حمایت کند و این موضوع را در دستورکار خود دارد.

به گزارش ایمنا، رئیس و جمعی از مدیران سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه هنری ۲۸ دی ۱۴۰۱ با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند و ایشان تولید و ارائه محصولات فاخرِ مبتنی بر فکر نو، و در نظر گرفتن اقتضائات اجتماعی و فرهنگی تبلیغ را در عین خشیت کامل از پروردگار، دو وظیفه مهم دستگاه‌های فرهنگی‌تبلیغاتی خواندند.

کد خبر 637439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.