کاهش ۵۲درصدی تصادفات و تلفات جاده‌ای در شهرستان جرقویه

فرماندار شهرستان جرقویه گفت: تاکنون در سال جاری نسبت‌به سال گذشته ۵۲ درصد کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای را داشته‌ایم.

به گزارش ایمنا، به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان جرقویه، محسن ریاحی در جلسه شورای ترافیک با اشاره به اینکه بعضی از دوربرگردان‌های سطح شهرستان غیراستاندارد است و باید آن‌ها را مسدود کرد، اظهار کرد: اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و پلیس راه از نقاط حادثه‌خیز مختلف شهرستان بازدید میدانی صورت دهند و پس از شناسایی نقاط، در جلسه آینده شورای ترافیک موضوع مطرح و بررسی شود.

وی با بیان اینکه طول جاده‌های شهرستان بسیار زیاد و برای تعمیر و احداث جاده به اعتبارات ملی نیاز است، افزود: محور جاده نصرآباد به شهرضا و بالعکس اوضاع مناسبی ندارد و به حدود ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد تا این محور دوبانده شود.

فرماندار جرقویه تصریح کرد: در محور سه‌راهی محمدآباد تا انتهای سه‌راهی رحیم‌آباد بعضی از تقاطع‌ها در اختیار بخش خصوصی است که در حال فعالیت اقتصادی هستند و باید با آن‌ها مکاتبه شود تا برای استانداردسازی تقاطع‌ها اقدامات لازم را صورت دهند.

ریاحی با اشاره به اینکه در سال جاری تا کنون نسبت‌به سال گذشته ۵۲ درصد کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای را داشته‌ایم، خاطرنشان کرد: متاسفانه اعتبارات فعلی بسیار ناچیز است و فقط می‌توان در بخش‌های بسیار کم برای مرمت یا اصلاح هزینه کنیم.

در ادامه این جلسه، اعضای حاضر درباره بعضی از مشکلات مانند بررسی نقاط حادثه‌خیز و ایمنی ترافیکی مدارس بخش مرکزی گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.

کد خبر 637437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.