ویژگی‌های شهید باقری به روایت سردار رشید

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) گفت: ایجاد سازمان رزم کنونی سپاه و به‌ویژه نیروی زمینی سپاه مرهون تلاش‌های شهید باقری است.

به گزارش ایمنا و دفاع‌پرس، سرلشکر پاسدار غلامعلی رشید در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت سردار «حسن باقری» و شهدای اطلاعات عملیات سپاه صبح امروز_یکشنبه نهم بهمن‌ماه_ اظهار کرد: با توجه به شناختی که از شهید باقری داشتم، شاید تنها فردی باشم که بیشتر از سایرین با این شهید عزیز محشور بودم؛ به همین جهت شب‌ها و روزهای زیادی با شهید باقری و در عملیات زیادی بودم و حتی در شب قبل از شهادت وی در کنارش حضور داشتم.

وی با بیان اینکه ۳۰ ویژگی از حسن باقری را استخراج کردم، افزود: نظریه‌پرداز، استراتژیست خلاق، جدی در امر کادرسازی و تربیت و آموزش دیگران، بنیان‌گذار اطلاعات رزمی، قائل نبودن در یک رسته و نشان دادن لیاقت برای قبول مسئولیت‌های بیشتر، بخشی از این ویژگی‌های شهید باقری است.

لازم به ذکر است، در این مراسم، امیر سرلشکر «حسین حسنی سعدی» جانشین فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص)، سردار سرتیپ پاسدار «علی عبداللهی» معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرتیپ «محمدجعفر اسدی» معاون قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا (ص)، «حمید سجادی» وزیر ورزش و جوانان، سردار دریادار پاسدار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه، امیر دریادار «حبیب الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش، سردار سرتیپ پاسدار «محمد تولایی» معاون هماهنگ‌کننده سازمان اطلاعات سپاه و سردار سرتیپ پاسدار «نعمان غلامی» فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم، تعدادی از پیشکسوتان دفاع‌مقدس به همراه سرلشکر باقری عکسی به یادگار گرفتند؛ همچنین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از نمایشگاهی که در حاشیه این مراسم برگزار شده بود، بازدید کرد.

کد خبر 637373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.