پارکینگ توحید تا پایان بهمن‌ ۱۴۰۱ تکمیل می‌شود

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه پارکینگ زیرسطحی توحید در دو فاز عملیاتی شامل احداث اسکلت و نازک‌کاری حدفاصل پل آذر تا چهارراه نظر از ابتدای سال ۱۴۰۰ در دستور کار گرفت، گفت: این پروژه تا پایان بهمن‌ماه تکمیل خواهد شد.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سازمان عمران شهرداری اصفهان به عنوان مجری پروژه پارکینگ زیرسطحی توحید که پارکینگی مدرن با طول ۵۴۰ متر و عرض ۲۲ متر در دو تونل رفت و برگشت شرقی و غربی در عمق چهار متری از آسفالت خیابان است، دارای دو رمپ ورودی و دو رمپ خروجی، شش دستگاه پله و چهار آسانسور با ظرفیت ۳۵۴ خودرو واقع در منطقه پنج شهرداری، به صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت است.

وی ادامه داد: سازمان عمران شهرداری اصفهان به‌عنوان بازوی توانمند در اجرای پروژه‌های عمرانی، عملیات احداث اسکلت را در کوتاه‌ترین زمان ممکن با اجرای عملیاتی شامل ۶۰ هزار متر مکعب خاک‌برداری، ۵۰ هزار تن بتن‌ریزی، ۲۲۰۰ تن آرماتوربندی، ۲۰ هزار متر مربع قالب‌بندی و در شرایط خاص ترافیکی منطقه به پایان رساند و از شهریورماه سال جاری با تمام توان و در نظر گرفتن بهترین کیفیت، عملیات نازک‌کاری و تأسیسات پارکینگ زیرسطحی توحید را آغاز کرد.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در پروژه پارکینگ زیرسطحی توحید، علاوه بر حفظ فضای سبز، شرایط تردد ایمن و سهل‌الوصول شهروندان به‌ویژه معلولان و سالمندان در نظر گرفته شده است و امیدواریم بهره‌برداری از این پارکینگ معضلات مربوط به پارک خودروها، تسهیل جریان تردد و به تبع کاهش خطرات ترافیکی را به همراه داشته باشد.

وی با بیان اینکه این پروژه تا پایان بهمن‌ماه امسال تکمیل خواهد شد، اضافه کرد: از تمام شهروندان و کسبه محل قدردانی می‌کنم که نهایت همکاری را حین اجرای پروژه پارکینگ توحید داشتند و امیدواریم با اجرای این نوع پروژه‌ها بتوانیم گامی کوچک در مسیر خدمت‌رسانی به شهروندان برداریم.

به گزارش ایمنا، احداث پارکینگ زیرسطحی خیابان توحید از جمله پروژه‌های مهم شهری محسوب می‌شود که در راستای رفع نیازهای شهروندان و کاربران خیابان‌های توحید، نظر و بلوار ملت در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر 637317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.