نمی‌توان لیست افراد استخدامی در مدیریت شهری را ارائه کرد

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: نمی‌توان لیست افرادی که در دوره ششم مدیریت شهری تهران استخدام شده‌ند را ارائه کرد، زیرا استخدام‌ها شرایط خاصی دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی چمران امروز _یکشنبه نهم بهمن_ در یکصدوبیست‌وپنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بودجه پیشنهادی تهران یک ماه نیاز به بررسی دارد تا به مرحله تصویب برسد.

وی ادامه داد: نخستین جلسه کمیسیون تلفیق با موضوع درآمدها فردا _دوشنبه دهم بهمن_ برگزار خواهد شد و بخش هزینه‌های بودجه نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره روند استخدام در مدیریت شهری ششم گفت: از استخدام چهار هزار نفر در دوره مدیریت ششم شهری اطلاع دقیقی ندارم و طبق آنچه که از زبان معاون مربوطه شهرداری تهران گفته شده است این لیست دروغین و ساختگی است.

وی تصریح کرد: افرادی از اوایل فعالیت دوره ششم استخدام شده‌اند، تکدیب نمی‌شود، اما در این باره نمی‌توان لیستی ارائه کرد، زیرا استخدام شرایط خاصی دارد و شورای اسلامی شهر این موضوع را بررسی خواهد کرد.

چمران با اشاره به موضوع آلودگی هوا افزود: موضوع آلودگی هوا فقط یک متولی ندارد، مباحث اصلی پایتخت با حضور ۲۳ دستگاهی که در این زمینه وظیفه دارند، باید پیگیری و بررسی شود، همچنین برنامه مورد نظر پیرامون تاکسی، مترو و اتوبوس هنوز اجرا نشده است.

وی ادامه داد: یکی از کارخانه‌های سازنده اطلاع داده است که ۴۰ دستگاه اتوبوس را تا عید نوروز تحویل می‌دهد، هزینه خرید ۶۰۰ دستگاه اتوبوس را به‌صورت پیش‌پرداخت دادیم اما تاکنون فقط ۱۲۰ دستگاه اتوبوس دریافت کردیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: بحث تامین اتوبوس را از تمام راه‌ها دنبال می‌کنیم اما خرید اتوبوس از خارج از کشور حذف و منتفی شده است اما چنانچه اتوبوس به‌روز، ارزان و استاندارد وارد شود، برای شهروندان و محیط زیست منفعت دارد.

کد خبر 637282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.