۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۹

در 110 نقطه از شهر اصفهان

تبلیغات شهری بزرگداشت سالگرد ارتحال امام (ره) از فردا آغاز می‌شود

معرفی شخصیت امام خمینی(ره) را نباید تنها به ۱۴ خرداد منحصرکرد
تبلیغات شهری بزرگداشت سالگرد ارتحال امام (ره) از فردا آغاز می‌شود

خبرگزاری ایمنا: مسوول كميته اطلاع رساني و مراسم ستاد بزرگداشت بیست و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) گفت: تبلیغات شهری برای بزرگداشت بیست و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) از فردا و در ۱۱۰ نقطه شهراصفهان آغاز می‌شود.

به گزارش ایمنا جعفر عسکری امروز در نشست خبری ستاد بزرگداشت بیست و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) به تقارن این ایام با ۱۳ رجب میلاد امام علی (ع) اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به این‌که اندیشه‌های امام خمینی (ره) برگرفته از اندیشه‌های مولای متقیان حضرت علی (ع) است، ترویج و تبیین آن در دستور کار ستاد است.
وی توجه بیشتر به موضوع ولایت را در این ایام یادآورشد و خاطرنشان کرد: ترویج اندیشه‌های امام خمینی(ره) همانند ترویج اندیشه‌های حضرت علی(ع) است.
مسوول كميته اطلاع رساني و مراسم ستاد بزرگداشت بیست و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) تاکید کرد: معرفی شخصیت امام خمینی(ره) را نباید تنها به ۱۴ خرداد منحصر کرد و باید در طول سال اندیشه‌های وی را ترویج و در دستورکار قرار داد.
عسکری عظمت انقلاب اسلامی ایران را در بهره‌گیری از شخصیت بزرگی به نام امام خمینی (ره) عنوان کرد و اذعان داشت: تاثیرگذاری امام (ره) بر کل ملت‌های دنیا به خاطر بنده خدا بودن و اخلاص در عملش بود.
وی در ادامه به تشریح فعالیت‌های کمیته اطلاع رساني و مراسم ستاد بزرگداشت بیست و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) پرداخت و گفت: در برنامه های امسال سعی شده مباحث مربوط به ولایت به صورت ویژه برجسته سازی شود.
عسکری اعلام کرد: تبلیغات شهری برای بزرگداشت بیست و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) از فردا و در ۱۱۰ نقطه شهراصفهان آغاز می‌شود.
وی با اشاره به اعلام عزای عمومی ۱۵ خرداد از سوی امام خمینی (ره)، افزود: مراسم جشن ولایت و میلاد امام علی (ع) امسال از شامگاه ۱۵ خرداد ماه آغاز می شود.
به گفته عسکری در روز ۱۵ خردادماه جشن میلاد گرفته نمی‌شود اما از برگزاری مراسمات عزاداری نیز پرهیز می‌شود.
وی خطاب به مسوولان شهرداری گفت: بهتر است در تزیینات شهری در این ایام به جای رنگ مشكی از رنگ سبز استفاده شود.
مسوول كميته اطلاع رساني و مراسم ستاد بزرگداشت بیست و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، اعزام ۱۰۰ مبلغ به مناطق مختلف استان، برگزاری سیزدهمین همایش ادبی عروج، برپایی نمایشگاه كتاب با موضوع امام خمینی (ره) ، برگزاری دعای کمیل و ندبه این هفته به طور ویژه، حضور در نماز جمعه و سخنرانی پیش از خطبه‌ها، برگز اری مراسم سالگرد رحلت امام درتمام ادارات، سخنرانی آیت‌الله خاتمی در مسجد سید و برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای ۱۵ خرداد در سالن همایش‌های صداوسیما را از برنامه‌های شاخص درنظرگرفته شده برای این ایام معرفی کرد.
عسکری در خاتمه خواستار همکاری رسانه‌های گروهی با اعضای ستاد برای برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های پیش بینی شده، گردید و بر پررنگ کردن مراسمات و اطلاع رسانی برای حضور هرچه بیشتر مردم تاکید کرد.
وی اضافه کرد: رسانه ها به برنامه های سایر شهرستان های استان نیز توجه ویژه داشته باشند.

کد خبر 63725

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.