توهین‌کنندگان به ادیان توحیدی را مسیحی به‌حساب نمی‌آوریم

اسقف اعظم ارامنه اصفهان و جنوب ایران در دیدار با استاندار اصفهان گفت: افرادی که به اسم مسیحیت و فرهنگ اروپایی در ایران فتنه‌انگیزی می‌کنند را مسیحی به‌حساب نمی‌آوریم. چون کسی که به خدای متعال اعتقاد داشته باشد نمی‌تواند توهین به مقدسات ادیان توحیدی را بپذیرد.

به گزارش ایمنا، به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، صبح امروز شنبه هشتم بهمن‌، استاندار اصفهان به همراه جمعی از مدیران استان در کلیسای وانک حضور یافت و با اسقف اعظم ارامنه در اصفهان و جنوب ایران و اعضای شورای خلیفه‌گری ارامنه دیدار و گفت‌وگو کرد.

اسقف اعظم ارامنه اصفهان و جنوب ایران در دیدار با استاندار اصفهان اظهار کرد: افرادی که به نام مسیحیت و فرهنگ اروپایی در ایران فتنه‌انگیزی می‌کنند را مسیحی به‌حساب نمی‌آوریم. چون کسی که به خدای متعال اعتقاد داشته باشد، نمی‌تواند توهین به مقدسات ادیان توحیدی را بپذیرد.

همچنین در این دیدار، سید رضا مرتضوی، استاندار اصفهان، با تبریک سال نو میلادی و میلاد حضرت مسیح (ع) گفت: هرچند با تاخیر، اما سال نو میلادی را به اعضای شورای خلیفه‌گری و هموطنان ارامنه تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم در سال جدید خیر و نیکی برای شما رقم بخورد.

کد خبر 637187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.