گاسپرینی: آتالانتا باید به فکر صعود به اروپا باشد

نتایج خوب اخیر باشگاه آتالانتا امید زیادی به این تیم برای بازی های پیش رو بخشیده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، جیان پیرو گاسپرینی از بازیکنان تیمش می‌خواهد تا در کنار فکر به بازی های سخت رقابت های حذفی، به مسابقات لیگ نیز فکر کنند.

شرایط در سری آ بسیار جذاب و پراتفاق دنبال می شود و با حذف شدن باشگاه یوونتوس از بین تیم های مدعی به دلیل کسر ۱۵ امتیاز پس از ثابت شدن تخلف مالی، حالا باشگاه آتالانتا فرصت خوبی دارد تا با کسب نتایج خوب در رقابت های لیگ خودش را به رقابت های اروپایی و حتی لیگ قهرمانان اروپا برساند.

تساوی سه بر سه آتالانتا در بازی خارج از خانه برابر یوونتوس، نتیجه بسیار خوبی برای شاگردان گاسپرینی محسوب می شود و آنها می توانند نسبت به آینده امیدوار باشند. گاسپرینی در نشست مطبوعاتی راجع به شرایط تیمش گفت: ما بازی‌های برگشتی مقابل اسپزیا، بولونیا و یووه داشتیم، بنابراین در دوره خوبی هستیم و احساس اعتماد به نفس داریم.

وی ادامه داد: زدن گل های بیشتر باعث شد تا از مسائل دفاعی فاصله بگیریم و استحکام خود را از دست بدهیم. این مسئله حتی در دیدار برابر سالرنتینانا نیز افتاد. البته من نگران نیستم، به خصوص که اخیراً با تیم های بسیار قدرتمندی روبرو بوده ایم. علاقه دارم که به گلزنی ادامه دهیم، زیرا این بهترین راه برای پیروزی در بازی ها است.

گاسپرینی در پایان راجع به هدف‌گذاری خود برای تیمش در این فصل یادآور شد: کسب اسکودتو نسبتاً سخت خواهد بود، اما ما باید برای صعود به رقابت های اروپایی تلاش کنیم. می دانیم که در میانه راه هستیم و تنها تیمی که کیلومترها از بقیه جلوتر بوده ناپولی است. مطمئناً نسبت به چند ماه پیش احساس اعتماد به نفس بیشتری می کنیم.

کد خبر 637172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.