مورینیو به دنبال راهی برای بازگشت به چلسی

روزهای پرفروغ مورینیو در باشگاه لندنی باعث شده تا این مربی دوباره برای بازگشت وسوسه شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسپورتسکیدا، نمایندگان ژوزه مورینیو با چلسی تماس گرفته اند تا ببینند آیا احتمال بازگشت این مربی برای رقم زدن سومین دوره اش در استمفوردبریج وجود دارد یا خیر.

برخی از گزارش ها در ایتالیا نشان می دهد که مورینیو از وضعیت مالی آ اس رم ناامید است و می خواهد به باشگاهی بپیوندد که مایل است خواسته های او را برآورده کند. نمایندگان او اکنون در حال مذاکره با آبی ها هستند؛ باشگاهی که در این فصل بیش از ۵۰۰ میلیون پوند هزینه کرده است.

با این حال، مالک و تصمیم گیرندگان باشگاه چلسی هنوز ارتباط خاصی با سرمربی پرتغالی برقرار نکرده اند و همچنان به عملکرد گراهام پاتر اعتقاد دارند. آنها باور دارند که این مربی می تواند بالاخره شرایط را به نحو احسن برای تیمش رقم بزند.

پس از اخراج توماس توخل از باشگاه چلسی، تاد بولی به عنوان مالک تصمیم گرفت گراهام پاتر را به تیمش بیاورد. پاتر که در باشگاه برایتون نمایش های خوبی با تیمش خلق کرده بود، از زمان پیوستن به چلسی هرگز نتوانسته انتظارات را برآورده کند و پس از هر مسابقه مورد انتقادهای فراوانی قرار می گیرد.

اگرچه باشگاه چلسی هنوز امید خود به پاتر را از دست نداده، اما در صورت تداوم نتایج ضعیف باشگاه چلسی احتمال اخراج پاتر دور از ذهن نیست. این در شرایطی است که سرمربی تیم آ اس رم، ژوزه مورینیو می تواند یکی از گزینه های اصلی هدایت باشگاه لندنی باشد.

ژوزه مورینیو در چلسی سه بار در لیگ برتر و یک بار نیز در جام حذفی قهرمان شده است. این سرمربی ۶۰ ساله همچنین سه بار قهرمانی جام اتحادیه در استمفوردبریج را به دست آورده، اما هرگز نتوانسته با آبی ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود.

مورینیو همیشه از چلسی با علاقه زیادی صحبت کرده و در رابطه با لیگ انگلستان گفته است: با وجود هدایت باشگاه های مختلف در لیگ، تیم لندنی همیشه مورد علاقه من خواهد بود. در چلسی سابقه دارم و سال های متعددی کار کرده ام.

کد خبر 637170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.