مشکل بزرگ بارسا برای تمدید با «گاوی»

مشکلات مالی بزرگ بارسا باعث شده تا این باشگاه برای تمدید قرارداد بازیکنان خود با دردسر مواجه شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به نقل از اسپورتس مول، باشگاه بارسلونا به‌دلیل مشکلات مالی نتوانسته قرارداد جدیدی با گاوی به‌ثبت برساند.

کاتالان‌ها که با پدیده ۱۸ ساله خود بر سر تمدید قرارداد تا سال ۲۰۲۶ به توافق رسیده بودند، درنهایت با مخالفت لالیگا روبه‌رو شدند. سایت ESPN گزارش داده که لالیگا درخواست باشگاه بارسلونا برای گاوی را رد کرده است. زیرا بر اساس قوانین فیرپلی مالی، جایی برای ثبت قرارداد جدید توسط کاتالان‌ها وجود ندارد.

بارسایی‌ها قصد داشتند یک بند آزادسازی یک میلیارد پوندی برای برنده جایزه پسر طلایی سال ۲۰۲۲ اعمال کنند، بااین‌حال، گاوی هنوز به‌عنوان بازیکن تیم بارسلونا ثبت شده است؛ به این معنی که باشگاه‌های علاقه‌مند به جذب وی مانند لیورپول می‌توانند از این امتیاز استفاده کنند.

کاتالان‌ها امیدوار بودند که جدایی جرارد پیکه و ممفیس دیپای فضای کافی را ازنظر دستمزدها برایشان ایجاد کند، اما لالیگا معتقد است که این باشگاه به فروش بازیکنان بیشتری نیاز دارد و درنتیجه تمدید قرارداد رونالد آرائوخو نیز در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

ملی‌پوش اسپانیایی که ۱۷ بازی برای تیم ملی کشورش انجام داده، در این فصل ۲۷ بار برای بارسا در تمامی رقابت‌ها به‌میدان رفته است که یک گل و ۵ پاس گل را به‌ثبت رسانده است.

کد خبر 637166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.