محرومیت چهارجلسه‌ای بازیکن اتلتیکو مادرید

پس از اتفاق بحث‌برانگیزی که در جام‌جهانی رخ داد، بازیکن اتلتیکو مادرید با محرومیت روبه‌رو شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به نقل از پایگاه خبری فوتبال اسپانیا، یکی از حساس‌ترین دیدارهای دور پایانی مرحله گروهی جام‌جهانی میان تیم‌های غنا و اروگوئه انجام شد؛ دیداری که هر دو تیم اگر شرایط به‌خوبی پیش می‌رفت می‌توانستند به مرحله حذفی راه پیدا کنند، اما درنهایت این کره جنوبی بود که با پیروزی در بازی هم‌زمان برابر پرتغال به دور بعدی صعود کرد.

اروگوئه موفق شد با نتیجه دو بر صفر غنا را شکست دهد، اما فقط اگر با ۳ گل یا بیشتر پیروز می‌شد، به مرحله یک‌شانزدهم نهایی صعود می‌کرد. در دقایق پایانی این بازی، به‌نظر می‌رسید که مدافع غنا روی ادینسون کاوانی در محوطه جریمه مرتکب خطا شده است، اما دنیل سیبرت، داور مسابقه، از اعلام پنالتی امتناع کرد.

این اتفاق باعث عصبانیت بازیکنان اروگوئه شد و چند بازیکن ازجمله خوزه ماریا خیمنز، بازیکن اتلتیکو مادرید که در ادامه توسط سیبرت کارت زرد دریافت کرد، با داور مسابقه درگیر شدند.

فیفا پس از این بازی، اعلام کرد که درباره اتفاقات بازی جلسه‌ای تشکیل خواهد داد تا به تخلفات بازیکنان اروگوئه رسیدگی کند. درنهایت، خیمنز به‌دلیل درگیری با داور مسابقه از چهار بازی محروم شد. البته خبر خوشایند برای اتلتیکو مادرید این است که این مجازات فقط در بازی‌های ملی اعمال خواهد شد.

ادینسون کاوانی، مهاجم والنسیا، نیز که پس از بازی مانیتور VAR را هل داده بود، توسط فیفا یک جلسه محروم شد.

کد خبر 637165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.