وضعیت آلودگی هوا و آب پایتخت بررسی شد

رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران گفت: چالش‌های آلودگی هوا، ضرورت ارتقای سطح سلامت شهروندان در محیط، اجرای طرح بام سبز و دفع پسماندهای عفونی بیمارستانی از جمله مباحثی بود که در نشست کارگروه کاهش خطر و پیشگیری از آسیب کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران بررسی و مطرح شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سوده نجفی امروز_ شنبه هشتم بهمن_در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نشست کارگروه کاهش خطر و پیشگیری از آسیب کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: این نشست با حضور نمایندگان نهادهای سازمان نظام مهندسی، آبخیزداری، ستاد مدیریت بحران، راه و شهرسازی، هواشناسی، وزارت علوم، سازمان آب و فاضلاب، معاونت شهرسازی شهرداری تهران و سایر نهادهای مرتبط با مسئله وقوع خطر در سطح کلانشهر تهران برگزار شد.

وی ادامه داد: چالش‌های آلودگی هوا، ضرورت ارتقای سطح سلامت شهروندان در محیط، اجرای طرح بام سبز، آلودگی‌آب‌ها و دفع پسماندهای عفونی بیمارستانی و ارائه راهکار جهت رفع موانع از جمله مباحثی بود که در این نشست بررسی و مطرح شد.

رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران گفت: ارائه راهکارهای کاربردی و موثر در کاهش آلودگی هواو استفاده بهینه از انرژی و کم آبی اهمیت دارد و مورد تاکید است و ضرورت بررسی روش‌های دفع پسماندهای عفونی بیمارستانی و امحا آن در کارگروه کاهش خطر و پیشگیری از آسیب مورد تاکید ویژه است.

به گزارش ایمنا، طبق نقشه آلودگی هوای تهران آخرین وضعیت شاخص آلودگی هوای تهران امروز _ شنبه هشتم بهمن_ پاک ترین و آلوده ترین مناطق تهران امروز به تفکیک مناطق، به ترتیب مناطق یک و ۱۹ است.

کد خبر 637160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نتشناس IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    0 0
    تورو خدا مدارس تعطیل کنید تو این هوای الوده، جلوی وزیر آموزش و پرورش که با بی وجدانی سلامتی بچه ها رو به خطر انداخته بگیرید. غیر حضوری کنید جون بچه ها مهم تر از مدرسه رفتن، سیستم غیر حضوری رو ارتقا بدن