فعالیت‌های شهرداری بر اساس بودجه باشد

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر همدان گفت: بودجه نقشه راه شهرداری طی یک سال است و تمام فعالیت‌ها و اقدامات باید بر اساس بودجه انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید حاجی‌بابایی امروز _شنبه هشتم بهمن_ در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه با توجه به ماهیت کمی بودجه، ارزیابی عملکرد شهرداری باید بر این اساس باشد، اظهار کرد: فرایند ارزیابی هرچه کیفی‌تر باشد، سلایق بیشتر تأثیرگذار است؛ بودجه نقشه راه شهرداری طی یک سال است و تمام فعالیت‌ها و اقدامات باید بر اساس بودجه انجام شود.

وی با بیان اینکه عملکرد شهرداری را باید به صورت علمی و به نسبت سال‌های گذشته ارزیابی کرد، افزود: با توجه به وجود حوزه‌های مختلف در شهرداری از حوزه عمرانی، فنی و شهرسازی کلی‌گویی و قضاوت کیفی بدون ارزیابی کمی و بدون استفاده از روش‌های علمی قابل قبول نیست.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر همدان درباره تضعیف و تخریب اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار طی یک سال گذشته گفت: تضعیف و تخریب‌ها به نفع مصالح شهر و در راستای منافع مردم نیست.

وی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب مبنی بر فصل‌الخطاب‌بودن قانون تصریح کرد: سوال، تذکر و استیضاح حق اعضای شورا است و کسی نمی‌تواند آنها را از این حق منع کند، هر عضو به این نتیجه رسیده است که باید حق خود را پیگیری کند.

عضو شورای اسلامی شهر همدان افزود: حقوق قانونی اعضا در قانون مشخص است اما تحت فشار گذاشتن اعضای شورا توسط بازوهای سیاسی و رسانه‌ای برخی اعضا غیرقانونی است و باید به قانون توجه شود.

وی با بیان اینکه از زمان رأی آوردن شورای ششم، حاشیه‌سازی قبل از آغاز به کار رسمی و حتی بعد از رسمیت یافتن این دوره شورا برای مجموعه مدیریت شهری در بالاترین حد ممکن بود، خاطرنشان کرد: این حاشیه‌سازی‌ها با انتخاب شهردار نیز کاهش نیافت و گویا تمام حواشی باید متمرکز بر مدیریت شهری باشد.

کد خبر 637085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.