لزوم تعامل با نمایندگان مجلس و استانداران

وزیر علوم تحقیقات و فناوری خطاب به معاونان پارلمانی وزارتخانه‌ها، بر ضرورت تعامل با نمایندگان مجلس تاکید کرد و گفت: با تعامل و گفت‌وگوی بیشتر مشکلات حل می‌شوند و قرار گرفتن در فاز تقابل باعث ضرر می‌شود.

به گزارش ایمنا، محمدعلی زلفی‌گل در بیست‌ودومین نشست شورای معاونین امور مجلس وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی که با حضور معاون امور مجلس و معاون امور نظارت و هماهنگی در معاونت پارلمانی ریاست‌جمهوری، در محل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد خطاب به معاونین پارلمانی وزارتخانه‌ها در خصوص تعامل با نمایندگان مجلس تاکید و اظهار کرد: من در انتصاب روسای دانشگاه، پژوهشگاه و پارک علم و فناوری نیز تاکید می‌کنم که باید با نمایندگان و استانداران تعامل و گفت‌وگو داشته باشند؛ اگر در فاز تقابل قرار گیرند، ضرر می‌کنند؛ چرا که با گفت‌وگو بیش از ۹۰ درصد مشکلات رفع می‌شود.

وی ادامه داد: در بسیاری از مسائل می‌توان از ظرفیت نمایندگان مجلس استفاده کرد. ارتباط خوب با نمایندگان یک ظرفیت و یک هنر است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تاکید بر این‌که نمایندگان مجلس باید صداقت را در ارتباط با ما ببینند، گفت: این صداقت نشان‌دهنده احترام به آن‌ها است و باعث افزایش تعامل می‌شود.

زلفی‌گل خطاب به معاونان پارلمانی وزارتخانه‌ها تاکید کرد: وقتی بحث استیضاح وزیری پیش می‌آید باید همه انرژی‌مان را بگذاریم و در این موارد نه آن وزیر بلکه کل دولت را ببینیم.

منبع: ایسنا

کد خبر 637081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.