تعریف پروژه‌های سرمایه‌گذاری ویژه، متناسب با ظرفیت هر شهرستان

استاندار اصفهان گفت: نباید اجازه دهیم حتی یک پروژه سرمایه‌گذاری از دستمان خارج شود؛ لازم است طبق قرار قبلی در هر شهرستان متناسب با شرایط و ظرفیت‌های موجود چند پروژه ویژه سرمایه‌گذاری تعریف و دنبال شود.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری اصفهان، سیدرضا مرتضوی امروز _ جمعه هفتم بهمن‌ماه _ در گردهمایی با فرمانداران استان ضمن قدردانی از برگزاری منظم و مستمر این نشست‌ها، اظهار کرد: با توجه به دغدغه های موجود و نیاز به حضور برخی مدیران کل در جلسات فرمانداران جهت همراهی و بررسی چالش‌ها، با اعلام نظر فرمانداران، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی مرتبط در اینگونه نشست‌ها دعوت می‌شوند تا ضمن بررسی مشکلات با همفکری یکدیگر راهکارهای مناسبی را در نظر بگیریم و اجرایی کنیم.

وی افزود: نباید اجازه دهیم حتی یک پروژه سرمایه‌گذاری از دستمان خارج شود؛ لذا لازم است طبق قرار قبلی در هر شهرستان متناسب با شرایط و ظرفیت‌های موجود چند پروژه ویژه سرمایه‌گذاری تعریف و دنبال شود.

گردهمایی فرمانداران استان با حضور استاندار اصفهان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری و فرمانداران استان برگزار شد.

کد خبر 636961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.