مورایس: می‌توانستیم یک گل دیگر بزنیم/ فرازمینی نیستم که قهرمان را پیش‌بینی کنم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: می‌توانستیم دست‌کم یک گل دیگر بزنیم. البته مهم بود که گل نخوردیم. بازیکنان ما احساسات خود را کنترل کردند و ما در روند خوب خود قرار داریم.

به گزارش ایمنا، ژوزه مورایس، سرمربی تیم فوتبال سپاهان، در نشست خبری پس از دیدار با نساجی مازندران، اظهار کرد: تبریک می‌گویم به افرادی که اجازه ورود هواداران را صادر کردند. همچنین تبریک به هواداران نساجی و تشکر می‌کنم از استقبالی که داشتند. ازلحاظ تاکتیکی بازی جذابی بود. تیم نساجی راهبرد واضحی داشت، تیمی بودند که کیفیت خوبی را ارائه دادند.

وی افزود: به بازیکنانم تبریک می‌گویم. چون بازی ساده‌ای نبود و روحی برنده از خود نشان دادند. نکته مهم این بود که با گلی که به ثمر رساندیم برنده بازی شدیم، اما با موقعیت‌هایی که داشتیم، می‌توانستیم دست‌کم یک گل دیگر بزنیم. البته مهم بود که گل نخوردیم. بازیکنان ما احساسات خود را کنترل کردند و ما در روند خوب خود قرار داریم.

مورایس درباره اعتراض به داور گفت: هیچ‌گاه انتقادی به داوران ندارم. تنها نظری که به داور منتقل کردم این بود که بازیکنان حریف سه دقیقه یک بار روی زمین می‌افتادند و به نظر من تماشاگران دوست دارند بیشتر جریان بازی را تماشا کنند و نمی‌توانم تاخیرهای بی‌مورد در بازی را تحمل کنم. داور کار خود را خوب انجام داد، اگر هم مخالفتی داشته باشم هرگز به داور بی‌احترامی نمی‌کنم.

سرمربی سپاهان درباره اینکه در جریان بازی بیشتر روی نیمکت می‌نشیند، خاطرنشان کرد: من زیاد لب خط حضور ندارم. چون من اینجا هستم که کمک کنم، نه اینکه بازیکنان را گیج کنم. من کارم را در روزهای قبل از مسابقه انجام می‌دهم. بازیکنان نیاز به آرامش دارند تا کار خود را به‌خوبی انجام دهند.

وی درباره نقل و انتقالات گفت: شاید اتفاقاتی تا ۱۲ شب رخ دهد. من زیاد جابه‌جایی را دوست ندارم و به ثبات فکر می‌کنم، اما اگر موقعیت ویژه‌ای باشد، استقبال می‌کنم. برخی بازیکنان به‌دنبال دقایق بیشتری برای بازی بودند و از جمع ما جدا شدند. درباره صحبت‌های ساپینتو چیزی نمی‌توانم بگویم. چون دوست من است. سیاوش یزدانی بازیکن خوبی است.

مورایس درباره لزوم استفاده از فناوری VAR گفت: ورود VAR کمک می‌کند در فوتبال همه به‌دنبال یک بازی منصفانه باشیم و این فناوری به این موضوع کمک خواهد کرد.

سرمربی سپاهان در پاسخ به این پرسش که آیا قول قهرمانی می‌دهد یا خیر گفت: هیچ وقت نمی‌توانم قول قهرمانی بدهم. چون خدا نیستم و فقط می‌توانم قول دهم که تمام دانشم را در اختیار تیم بگذارم. اگر می‌توانستم آینده را پیش‌بینی کنم، انسان خارق‌العاده‌ای بودم که متعلق به این جهان نبود. در لیگ، ۱۶ تیم وجود دارد و خیلی از باشگاه‌ها مثل ما برای قهرمانی تلاش می‌کنند.

وی در پایان گفت: برای من خوشحالی و شادابی فوتبال ارزشمند است. در کره جنوبی فقط تیم‌های میزبان اجازه حضور هواداران را داشتند. بازی فوتبال با هواداران زیباست. ما برای مردم و هواداران فوتبال بازی می‌کنیم. چیزی که من را بسیار اذیت می‌کند، توقف‌های بی‌مورد در بازی است.

کد خبر 636794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.