دستگیری باند ۳نفره سرقت در قم

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از دستگیری اعضای سه‌نفره باند سرقت از منازل و کشف ۱۹ فقره سرقت از آنان در عملیات مشترک با فرماندهی انتظامی استان مرکزی خبر داد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ جعفر عباسعلی‌پور اظهار کرد: به‌دنبال وقوع سرقت‌های متعدد از منازل سطح شهر مقدس قم با شیوه و شگرد تخریب توپی درهای ضد سرقت، بررسی موضوع در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

وی افزود: ماموران طی بعضی تحقیقات فنی و پلیسی و نیز با همکاری پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، خودروی حامل سارقان را در اتوبان قم ــ تهران شناسایی و پس از توقیف، در بازرسی از خودروی موصوف مقادیری طلا و بدلیجات کشف کردند و سه سرنشین دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم تصریح کرد: با اعتراف سارقان به ۹ فقره سرقت از منازل به شیوه اعلامی در یک سال گذشته از سطح شهر اراک و ۱۰ فقره سرقت از منازل در شهر قم، تحقیقات همچنان درباره کشف دیگر سرقت‌های احتمالی و دستگیری دیگر اعضای باند با هویت‌های معلوم ادامه دارد.

وی در پایان ضمن توصیه به شهروندان در زمینه تجهیز منازل خود به ابزارهای هشداردهنده و بازدارنده خاطرنشان کرد: در صورت مواجهه با هرگونه مسائل امنیتی و انتظامی، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنید.

منبع: ایسنا

کد خبر 636783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.