سد معبر در صدر مشاغل مزاحم شهر

شهردار قزوین از بررسی و صدور رای برای ۴۰ پرونده در هیئت تشخیص مزاحمت‌های شغلی در راستای احقاق حقوق شهروندی پس از ابلاغ اخطارهای کتبی و رعایت نکردن قانون خبر داد و گفت: این تعداد پرونده دارای تخلف سد معبر بوده است.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای عملیات شن‌پاشی در معابر فرعی بلوار پرستار شهر قزوین اظهار کرد: سردی هوا و یخ‌زدگی بعضی معابر ناحیه شهید بابایی، رفت و آمد را برای شهروندان دچار مشکل کرده از این‌رو عملیات شن‌پاشی توسط عوامل اجرایی در دستور کار است.

وی از برگزاری هشتمین جلسه کمیسیون هماهنگی امور اجرایی شهر قزوین خبر داد و افزود: در این جلسه تصمیماتی به منظور سامان‌دهی و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام تا پایان سال گرفته شد.

شهردار قزوین با اشاره به آغاز فعالیت مراکز فرهنگی شهرداری خاطرنشان کرد: به منظور تحول‌گرایی، لزوم شکل‌گیری سه فرهنگسرای تخصصی خانواده و کارآفرینی، هنر و رسانه و پایداری و مقاومت در دستور کار قرار گرفت.

صباغی تصریح کرد: به منظور مدیریت تخصصی شدن فرهنگسراهای سطح شهر قزوین عناوین مختلفی از جمله قرآن و عترت، آموزش‌های شهروندی، علم و فناوری، سلامت، پایداری و مقاومت، کارآفرینی، تحکیم بنیان خانواده و توانمندسازی بانوان، انتظار و مهدویت و هنر و رسانه در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: پس از بحث و بررسی، فرهنگسرای خانواده، هنر و رسانه و پایداری و مقاومت از بین فرهنگسراهای شهر به‌منظور تخصصی شدن در دستور کار قرار گرفت.

شهردار قزوین از بررسی و صدور رأی برای ۴۰ پرونده در هیئت تشخیص مزاحمت‌های شغلی در راستای احقاق حقوق شهروندی پس از ابلاغ اخطارهای کتبی و رعایت نکردن قانون خبر داد و گفت: این تعداد پرونده دارای تخلف سد معبر بوده است.

صباغی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون به منظور تسریع در رسیدگی به تخلفات صنفی، ۵۱ جلسه از سوی هیئت تشخیص مزاحمت‌های شغلی شهرداری قزوین برگزار شده است.

وی افزود: شهروندان در صورت مشاهده تخلف شغلی مانند آلودگی صوتی، آلودگی محیط و سد معبر از طریق تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری موارد را گزارش دهند.

کد خبر 636640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.