آغاز به کار ستاد استقبال از بهار شهرداری اراک

شهردار اراک از تشکیل و آغاز به کار ستاد استقبال از بهار شهرداری با شش کارگروه خدمات شهری، فرهنگ شهروندی، مالی و پشتیبانی، ایمنی و بحران، زیربنایی، عمران و ترافیک و ارزیابی و نظارت خبر داد.

علیرضا کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن ایام عید نوروز باستانی و همزمانی آن با ایام ماه مبارک رمضان، به منظور ارائه تسهیلات و خدمات بیشتر به شهروندان و مسافران نوروزی، ستاد استقبال از بهار در شهرداری اراک تشکیل شد و کار خود را آغاز کرد.

وی افزود: در نشست‌های این ستاد بر تلاش بیشتر نیروهای شهرداری همراه با ارائه خدمات نوین به شهروندان و مسافران نوروزی تأکید می‌شود.

شهردار اراک با تاکید بر انجام بازدیدهای میدانی از سطح شهر برای رفع مسائل و مشکلات، خاطرنشان کرد: شست‌وشو و رنگ‌آمیزی مبلمان شهری، تعویض پرچم‌های رنگارنگ، پاکسازی محله به محله، اصلاح سیستم‌های روشنایی پارک‌ها و میدان‌ها، گل‌کاری سطح شهر، نصب المان‌های نوروزی با موضوع بهار، نوروز و ماه مبارک رمضان، برگزاری جشنواره سفره‌های هفت‌سین و لکه‌گیری آسفالت معابر سطح شهر از اقدامات مهم ستاد استقبال از بهار شهرداری است.

کریمی با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی، تصریح کرد: یکی از اقدامات ویژه‌ای که در دستور کار شهرداری قرار دارد، برگزاری جشنواره اقوام استان همجوار شهر اراک و استان مرکزی است، در تلاش هستیم با یک برنامه‌ریزی دقیق این برنامه را در صورت امکان اجرایی کنیم.

وی گفت: مصادف شدن نوروز با ایام ماه مبارک رمضان، جلوه‌ای خاص به برنامه‌های فرهنگی سطح شهر می‌بخشد و شهرداری با برنامه‌ریزی منسجم تلاش می‌کند برکات این ایام در سطح شهر جلوه کند.

کد خبر 636620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.