ترکیب احتمالی سپاهان برای دیدار با نساجی

تیم فوتبال سپاهان در حالی به مصاف نساجی می‌رود که در سه دیدار اخیر خود پیروز بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در دومین هفته از دور برگشت مسابقات لیگ برتر، سپاهان در حالی به مصاف نساجی می‌رود که در دو دیدار اخیر خود در لیگ برتر، با ترکیبی ثابت به‌ترتیب برابر مس کرمان و استقلال در خانه به پیروزی رسیده است. سپاهان که در ساعات اخیر در آخرین تحولات نقل‌وانتقالاتی‌اش، محمدرضا حسینی، رشید مظاهری و رناتو داسیلویرا را از لیست خود بیرون گذاشته است، احتمالاً با ترکیبی مشابه با دو بازی قبلی به مصاف نساجی می‌رود.

پیام بدون نیاز به رقیب در چارچوب

پیام نیازمند در حالی امروز نیز در چارچوب طلایی‌پوشان قرار می‌گیرد، که دیگر رشید مظاهری را به‌عنوان رقیبی سرسخت روی نیمکت نمی‌بیند و با خیالی آسوده‌تر در چارچوب قرار می‌گیرد. نیازمند که روز خوبی را در دیدار قبلی برابر استقلال پشت سر گذاشت، از دیدار با نساجی یک کلین‌شیت می‌خواهد؛ کلین‌شیتی که اگر مهاجمان سپاهان نیز فرصت‌طلب باشند، با سه امتیاز همراه خواهد بود.

نیلسون و دانشگر، زوج قطعی خط دفاع

با جدایی رناتو داسیلویرا، حالا دیگر نیلسون جونیور و محمد دانشگر به‌عنوان دو مدافع مرکزی قطعاً در ترکیب ثابت به کار گرفته خواهند شد و رامین رضائیان و میلاد زکی‌پور که در بازی‌های گذشته نیز به‌عنوان مدافعان کناری به بازی گرفته شده بودند، در ترکیب ثابت حضور خواهند داشت. در لیست سپاهان، تا این لحظه محمد نژادمهدی به‌عنوان دفاع وسط حضور دارد، که می‌تواند آلترناتیو دو مدافع میانی دیگر این تیم باشد.

خط هافبک بدون گلزنان بازی رفت

در میانه میدانِ سپاهان، مسعود ریگی به‌عنوان هافبک دفاعی به کار گرفته خواهد شد، اما دو هافبک دیگر سپاهان نسبت به بازی دور رفت متفاوت خواهند بود. در بازی دور رفت، مانوئل فرناندز و یاسین سلمانی در ترکیب ثابت حضور داشتند، اما در بازی فردا به احتمال فراوان، مورایس باز هم از زوج محمد کریمی و امید نورافکن در میانه میدان استفاده می‌کند. بدین‌ترتیب، فرناندز و سلمانی که در بازی دور رفت گلزنی کرده بودند، مقابل نساجی در ترکیب اصلی حضور نخواهند داشت. علاوه بر این دو، جلال‌الدین علی‌محمدی و محمد قربانی نیز دیگر هافبک‌های سپاهان هستند، که احتمال استفاده از آن‌ها به‌عنوان یار جانشین وجود دارد.

شهریار، امید اول گلزنی طلایی‌پوشان

با توجه به فرم خوب مغانلو در دیدارهای گذشته، او به‌عنوان تک‌مهاجم در خط حمله سپاهان قرار می‌گیرد. در دو سوی او نیز مانند بازی‌های قبل، فرشاد احمدزاده و محمد علی‌نژاد حضور خواهند داشت، گزینه‌های جانشین این وینگرها، الویس کامسوبا و آریا یوسفی خواهند بود و در لیست سپاهان دیگر از محمدرضا حسینی که به‌تازگی به گل‌گهر پیوسته، خبری نیست.

ترکیب احتمالی سپاهان برای دیدار با نساجی به شرح زیر است:

پیام نیازمند، نیلسون جونیور، محمد دانشگر، رامین رضائیان، میلاد زکی‌پور، مسعود ریگی، امید نورافکن، محمد کریمی، فرشاد احمدزاده، محمد علی‌نژاد و شهریار مغانلو.

کد خبر 636613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.