ذوب‌آهن ۷۹ _ بیروت لبنان ۷۲/ انتقام به سبک فرزاد کوهیان

تیم بسکتبال ذوب‌آهن مقابل بیروت لبنان با نتیجه ۷۹ بر ۷۲ پیروز شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم بسکتبال ذوب‌آهن امروز _ چهارشنبه پنجم بهمن‌ _ در چهارمین بازی خود در رقابت‌های سوپرلیگ غرب آسیا از ساعت ۱۸ در سالن بسکتبال آزادی مقابل بیروت لبنان صف‌آرایی کرد که با نتیجه ۷۹ بر ۷۲ پیروز شد.

اسامی بازیکنان ذوب‌آهن: محمدرضا اکبری، ارسلان کاظمی، فرید اصلانی، آرمان زنگنه، محمد حسن‌زاده، محمدحسین جعفری، علی کاشانی، محمدحسین احمدی، علیرضا مرادیان، امیرعلی قلی‌زاده، حمید ضیایی و سجاد مشایخی.

سرمربی: فرزاد کوهیان

اسامی بازیکنان بیروت: نصر، راستوم، مچرف، حیدر، رابای، هایس، حدیدیا، اکل، هورتون، دوماس.

کوارتر اول: امتیاز اول بازی را تیم بیروت کسب کرد و در ادامه، دو تیم پایاپای پیش آمدند. پرتاب‌های ۳امتیازی بازیکنان ذوب‌آهن با بدشانسی وارد حلقه نمی‌شود. گاندوها در دقیقه پنجم بازی ۴ خطا شدند. پرتاب ۳امتیازی بازیکن ذوب‌آهن این تیم را در دقیقه سوم بازی پیش انداخت. راستوم اختلاف امتیاز را به عدد ۳ کاهش داد و درنهایت کوارتر اول با نتیجه ۱۹ بر ۱۶ به سود ذوب‌آهن تمام شد. بیشترین امتیاز این کوارتر را کاظمی و اصلانی با شش امتیاز برای گاندوها ثبت کردند.

کوارتر دوم: اولین امتیاز این کوارتر توسط حسن‌زاده ثبت شد. بیروتی‌ها به داوری اعتراض دارند. راستوم بازی را در امتیاز ۲۳ به تساوی کشاند و کوهیان وقت استراحت درخواست کرد. ذوبی‌ها در زمین از شیوه یارگیری استفاده می‌کنند. بازی در دقیقه پنجم با نتیجه ۲۶ بر ۲۵ به نفع ذوب‌آهن است. پرتاب ۳امتیازی اصلانی فاصله امتیاز را بیشتر کرد. سبزپوشان ایران چهار خطا شدند. بیروتی‌ها بازی را به تساوی کشاندند. دو پرتاب آزاد زنگنه به امتیاز تبدیل شد. دو تیم پایاپای پیش می‌روند. پرتاب ۳امتیازی اکبری وارد حلقه بیروت شد و سرمربی این تیم وقت استراحت گرفت. کوارتر دوم با نتیجه ۴۲ بر ۳۸ به سود ذوب‌آهن تمام شد.

ست سوم: ۷ امتیاز برتری برای ذوبی‌ها وجود دارد. قلی‌زاده چهار خطا شد و کوهیان این بازیکن را از زمین بیرون کشید. پرتاب ۳امتیازی اصلانی وارد حلقه بیروت شد. سرمربی بیروت وقت استراحت گرفت. ۹ امتیاز اختلاف برای ذوبی‌ها وجود دارد. بازی در دقیقه پنجم با نتیجه ۵۴ بر ۴۶ به سود ذوب‌آهن است. بازیکنان بیروت اختلاف امتیاز را کم کردند. شاگردان کوهیان این کوارتر را خوب شروع کرده بودند، اما در ادامه عملکرد بد سبزپوشان باعث شد اختلاف امتیاز به عدد ۴ کاهش یابد. حسن‌زاده فول کل گرفت و بازی ۳امتیازی خود را کامل کرد. درنهایت کوارتر سوم با پرتاب ۳امتیازی اکبری و با نتیجه ۶۳ بر ۵۶ به سود ذوب‌آهن تمام شد.

کوارتر چهارم: آرمان زنگنه در این بازی عملکرد درخشانی دارد. گاندوها اختلاف امتیاز را به عدد ۹ افزایش دادند. کوهیان وقت استراحت گرفت. ذوبی‌ها در این کوارتر بازی را کنترل می‌کنند و دو تیم امتیازات کمی کسب کردند. بیروتی‌ها موفق شدند اختلاف امتیاز را به عدد یک کاهش دهند و کوهیان وقت استراحت گرفت. بیروت چهار خطا شد. مشایخی با یک توپ‌ربایی ۲ امتیاز کسب کرد. درنهایت بازی با نتیجه ۷۹ بر ۷۲ به سود ذوب‌آهن تمام شد.

کد خبر 636581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شیوا IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    0 0
    زنده باد اصفهانم مهد بسکتبال ....ذوب آهن قهرمان زنده باشین 💚💚💚💚💛💛💛