لوله‌کشی ۵ هزار متر از فضاهای سبز سطح شهر

شهردار زرند گفت: از تیرماه امسال تاکنون بیش از پنج هزار متر لوله‌گذاری در فضاهای سبز سطح شهر انجام شده است.

علی ضیاءالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از بهسازی کامل دستگاه خط‌کشی معابر شهری خبر داد و اظهار کرد: با تعمیر این خودرو می‌توانیم بخش قابل توجهی از معابر سطح شهر را تا پایان سال خط‌کشی و بهسازی کنیم.

وی افزود: در فرآیند بهسازی این خودرو تمام سیستم کامپیوتری، لوله‌کشی‌ها، پیستوله‌ها و کمپرسور باد تعمیر شده است.

شهردار زرند با بیان اینکه برای بهسازی و خط‌کشی معابر بیش از ۶۰۰۰ کیلوگرم رنگ خریداری خواهد شد، خاطرنشان کرد: علاوه بر خط‌کشی معابر سطح شهر، گذرگاه‌های عابر پیاده نیز با استفاده از رنگ‌های دو جزئی و لاک مورد نیاز ترمیم خواهد شد.

ضیاء‌الدینی اضافه کرد: امیدوارم با اجرای این طرح‌ها در روزهای پایان سال شاهد ایجاد فضاهای بهتر شهری برای شهروندان باشیم.

وی از لوله‌کشی پنج هزار متر از فضاهای سبز سطح شهر خبر داد و تصریح کرد: از تیرماه امسال تاکنون بیش از ۵۰۰۰ متر لوله‌گذاری در فضاهای سبز سطح شهر در راستای گسترش فضای سبز و انتقال سریع‌تر آب به فضاهای سبز شهری انجام شده و تاکنون لوله‌گذاری دو بلوار جنت و فردوس به انجام رسیده است، تا پایان سال نیز لوله‌گذاری بخش‌های باقی مانده در سطح شهر اجرایی خواهد شد.

شهردار زرند از آمادگی شهرداری برای کاشت گل‌های بهاره خبر داد و گفت: بیش از ۴۰ هزار صندوق و گلدان گل توسط سازمان پارک‌ها برای کاشت در سطح شهر آماده شده است.

وی با بیان اینکه ساماندهی بوستان شهید از دیگر برنامه‌های شهرداری زرند است، افزود: اقدامات خوبی برای این بوستان در نظر گرفته‌ایم و امیدواریم بتوانیم فضای خوبی را برای شهروندان فراهم کنیم.

کد خبر 636567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.