جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی مولفه‌ اصلی پلیس است

فرمانده انتظامی شهرستان بن گفت: برقراری نظم و امنیت، کمک به مصدومان و جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی، از مؤلفه‌های اصلی پلیس در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ دوم سعادت‌الله اسکندری امروز _چهارشنبه پنجم بهمن‌ماه_ در جلسه ارتقای امنیت اجتماعی با اشاره به راه‌اندازی پیست اسکی بارده و حضور شهروندان در این پیست، اظهار کرد: برقراری نظم و امنیت، کمک به مصدومان و جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی، از مؤلفه‌های اصلی پلیس در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی است.

وی با بیان اینکه مجموعه پلیس شهرستان تلاش می‌کند تا با حضور در پیست اسکی با هرگونه هنجارشکنی، درگیری و نزاع جلوگیری برخورد کند، ادامه داد: از شهروندان می‌خواهیم برای ایجاد امنیت پایدار و مقابله با مخلان نظم و امنیت، برای علاقه‌مندان به این مناطق ورزشی و تفریحی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

سلیمان ریاحی، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان چهارمحال و بختیاری نیز از جمع‌آوری معتادان متجاهر از سطح شهر شهرکرد خبر داد و تصریح کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر حضور معتادان متجاهر در سطح شهرکرد، اجرای طرح پاکسازی نقاط‌آلوده با هدف جمع‌آوری این معتادان، در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در راستای اجرای طرح ساماندهی معتادان متجاهر و انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق شدند ۱۰ معتاد متجاهر را شناسایی و با هماهنگی مرج قضائی آن‌ها را جمع‌آوری کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی دلالت داده شدند، گفت: به منظور سالم‌سازی و پاکسازی مناطق آلوده، اجرای طرح‌های مشابه تداوم خواهد یافت.

کشف بیش از ۷۰۰ کیلو تریاک در محور لردگان - بروجن

سردار منوچهر امان‌اللهی، فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری از کشف ۷۱۴ کیلوگرم تریاک در محور لردگان - بروجن توسط این فرماندهی انتظامی خبر داد و گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت سوداگران مرگ تهیه و توزیع مواد مخدر در استان، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی اضافه کرد: پس از دریافت مجوز قضائی و انجام تحقیقات، یک خودروی پژو پارس حامل مواد مخدر و دو دستگاه پژو اسکورت قاچاقچیان در یک عملیات پلیسی شناسایی و در محور لردگان - بروجن متوقف شد که در بازرسی از این خودروها ۷۱۴ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود، کشف و سه قاچاقچی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی، افزود: برخورد با توزیع‌کنندگان مواد مخدر از برنامه‌های محوری پلیس استان در سال جاری است.

کد خبر 636528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.