مشوق‌هایی برای رانندگان سمنان در مسیر راه ابریشم

رئیس شورای اسلامی شهر سمنان گفت: رانندگان تاکسی پیشانی مهمان‌نوازی در شهر هستند و برای رانندگانی که در مسیر راه ابریشم اقدامات و پیشنهادهای خلاقانه‌ای داشته باشند، مشوق‌هایی در نظر گرفته می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی همتی امروز _چهارشنبه پنجم بهمن_ در نشست مشترک شورای شهرستان سمنان با رانندگان تاکسی این شهر، اظهار کرد: آموزش امری ضروری است که همه به آن نیاز داریم و از رانندگان با هر سابقه‌ای درخواست می‌کنم در کلاس‌های آموزشی که سازمان مدیریت حمل‌ونقل و بار و مسافر شهرداری سمنان برگزار می‌کند، شرکت کنند.

وی افزود: سمنان شهری تاریخی است و ظرفیت‌ها و جاذبه‌های بسیاری را در خود جای داده است که رانندگان تاکسی شهر باید در این راستا اطلاعات خود را تقویت کنند تا مسافران را برای بازدید از جاذبه‌ها همچنین اقامت در هتل و اقامتگاه‌ها بهتر هدایت کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر سمنان خاطرنشان کرد: رانندگان تاکسی پیشانی مهمان‌نوازی در شهر هستند و برای رانندگانی که در مسیر راه ابریشم اقدامات و پیشنهادهای خلاقانه‌ای داشته باشند، مشوق‌هایی در نظر گرفته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دبیرخانه مرکزی راه ابریشم در استان سمنان در محل شهرداری سمنان در آینده نزدیک به عنوان دفتر مرکزی تأسیس خواهد شد، تصریح کرد: در زمینه تبلیغات و اطلاع‌رسانی برای معرفی شهر سمنان به دیگر شهرهای راه ابریشم و معرفی این مسیر به شهروندان استان باید تلاش بیشتری صورت بگیرد.

همتی ادامه داد: جاده ابریشم موضوع بسیار مهمی است و شهرداری سمنان با تمام توان در این موضوع عمل خواهد کرد و امیدواریم اساسنامه دبیرخانه راه ابریشم نیز هر چه سریع‌تر مصوب شود تا از نظر ساختار قانونی نیز با توان پیش رود.

مشوق‌هایی برای رانندگان سمنان در مسیر راه ابریشم

کد خبر 636505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.