ساماندهی ناحیه غرب شهرکرد در دستور کار است

شهردار شهرکرد گفت: ارائه راهکار به دستگاه‌های نظارتی، بازرسی و متولیان امر برای اراضی روبه‌روی دانشگاه، محله ۳۲ منظریه و حریم قلعه چالشتر در ناحیه غرب از جمله اقداماتی بوده که توسط شهرداری انجام شده است تا بخشی از مشکلات شهروندان در این حوزه‌ها رفع شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدحسین واحدیان امروز _ چهارشنبه پنجم بهمن‌ماه _ در نشست با مطالبه‌گران حوزه شهر، اظهار کرد: هر مجموعه به واسطه فعالیت، به طور قطع نقیصه‌های زیادی دارد، اما باید بکوشیم تا نقیصه‌ها را برطرف و هر روز بهتر از روز قبل عمل کنیم.

وی افزود: در شهرکرد به دلایل مختلف شکاف بین مردم و مجموعه مدیریت شهری پررنگ‌تر است، اما باید تلاش کنیم تا این مشکلات رفع و شکاف موجود از بین برود؛ انتظار می‌رود فعالان فضای مجازی به انعکاس این مشکلات و حل معضلات کمک کنند.

شهردار شهرکرد خاطرنشان کرد: اگر می‌بینید نگاه، حرف و عمل به سمتی می‌رود که می‌شود روی آن حساب باز کرد، باید کمک کنید تا بتوانیم اتفاقات خوبی را برای شهرمان رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه از پانزدهم آبان‌ماه مشغول به خدمت شده‌ام، ادامه داد: حدود دو ماه و نیم است که مشغول به خدمت هستم، علی‌رغم صحبت‌هایی که درخصوص تغییرات می‌کنند بحثی که وجود دارد این است که به شخصه یک بازه زمانی دو ماهه را لازم داشتم تا به نتایجی برسم.

شهردار شهرکرد کمبود مدیر در مجموعه و اشکالات ساختار سازمانی را از مهم‌ترین معضلات مدیریت شهری دانست و تصریح کرد: در ساختار سازمانی شهرداری مدیر بحران، معاون برنامه و بودجه و معاون هماهنگی نداریم در حالی که زمانی که صحبت از ۹ سازمان و دو منطقه می‌شود، همه این موارد باید دیده شود.

واحدیان اضافه کرد: اگر بهترین گزینه برای مدیریت وجود داشته باشد، اما ساختار نباشد همه چیز با مشکل مواجه می‌شود؛ بنابراین در نخستین قدم اصلاح ساختار را در دستور کار قرار داده‌ایم و مناطق را مستقل کرده‌ایم و ارتقای شهرداری از سطح ۱۰ به ۱۱ در حال پیگیری است.

وی با اشاره به ارائه راهکار در حوزه‌های مختلف برای رفع مشکلات شهروندان، اظهار کرد: ارائه راهکار به دستگاه‌های نظارتی، بازرسی و متولیان امر برای اراضی روبه‌روی دانشگاه، محله ۳۲ منظریه و حریم قلعه چالشتر در ناحیه غرب از جمله اقداماتی بوده که توسط شهرداری انجام شده است تا بخشی از مشکلات شهروندان در این حوزه‌ها رفع شود.

شهردار شهرکرد گفت: در تغییرات با کسی تعارف نداریم، البته ممکن است شورای اسلامی شهر و برخی سیاسیون دخیل باشند، اما من با نیت کار کردن آمده‌ام.

کد خبر 636478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.