استفاده از ظرفیت مساجد در راستای شناسایی و رفع مشکلات شهروندان

شهردار قرچک گفت: می‌توان از ظرفیت مساجد و ائمه جماعات در راستای شناسایی و حل مشکلات شهر و شهروندان استفاده کرد.

محسن خرمی‌شریف در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به نشستی با حضور رئیس امور مساجد شهرستان قرچک، اظهار کرد: از ظرفیت‌های مساجد می‌توان برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و شناسایی مشکلات شهری استفاده کرد، چراکه در امور مختلف، ائمه جماعات نقش محوری دارند و مساجد محل مناسبی برای رسیدگی به مشکلات و حل مسائل شهروندان است.

وی افزود: مدیریت شهری قرچک برای خدمت به شهروندان، آماده همکاری با ائمه جماعات و مساجد در حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی است.

شهردار قرچک با بیان اینکه توسعه ورزش منجر به داشتن جامعه‌ای با نشاط می‌شود، خاطرنشان کرد: شهرداری نگاه ویژه‌ای به جامعه ورزش دارد و توجه به ورزشکاران موجب انگیزه و دلگرمی آنها می‌شود.

خرمی‌شریف تصریح کرد: شهرداری به عنوان یک نهاد غیردولتی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی نقش‌آفرینی می‌کند و یکی از معدود دستگاه‌هایی است که خدمات متنوعی در حوزه‌های مختلف از جمله ورزش دارد و با ساخت سالن‌های ورزشی و زمین چمن مصنوعی فوتبال در مناطق مختلف شهر توانسته است به شهروندان خدمات ارائه دهد.

وی با اشاره به حمایت شهرداری از رشته‌های مختلف ورزشی از جمله ورزش‌های رزمی، گفت: حمایت از ورزشکاران عاملی برای موفقیت‌های ورزش در عرصه‌های مختلف است.

به گزارش ایمنا، شهر قرچک با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در جنوب شرق تهران قرار دارد.

کد خبر 636412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.