تاریخ جدید آزمون‌های پایش کیفیت آموزشی استان اصفهان مشخص شد

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزشوپرورش استان اصفهان از مشخص شدن تاریخ جدید آزمون‌های پایش کیفیت آموزشی استان اصفهان خبر داد.

جلال سلمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به تعیین تاریخ جدید آزمون‌های پایش کیفیت آموزشی استان اصفهان، اظهار کرد: مرحله اول آزمون پایش کیفیت آموزشی (آزمون پیشرفت تحصیلی) ویژه مدارس متوسطه اول و متوسطه دوم نظری در هفته اول اسفندماه ۱۴۰۱ و مرحله دوم آزمون در هفته دوم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه تمام دانش‌آموزان بر اساس بخشنامه و دستورالعمل‌هایی که پیش‌تر ارسال شده است، باید ثبت‌نام و با آمادگی کامل در این آزمون شرکت کنند، افزود: زمان دقیق و بودجه‌بندی جدید آزمون به‌زودی و از طریق بخشنامه اعلام می‌شود.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: پیش از این قرار بود مرحله اول آزمون پایش کیفیت آموزشی بیستم آذرماه برگزار شود، که به دلیل درخواست تعدادی از مناطق و نواحی مبنی بر نرسیدن به بودجه‌بندی دروس و نزدیکی به امتحانات نوبت اول، لغو شده بود.

کد خبر 636397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مرضیه حجازی IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    45 4
    باسلام و احترام. در رابطه با برگزاری این آزمون که موجب استرس فراوان شده وتعداد قابل شماری از دانش آموزان تمایل به دادن این امتحان ندارند و تازه امتحانات نوبت اول تمام شده و با توجه به اینکه آزمون پیشرفت تحصیلی از سال ۹۷ لغو شده و همچنین مصادف بودن با مسابقات دیگر مانند خوارزمی و مشغله زیاد درس خصوصا برای پایه های بالاتر و زمان برای استراحت دانش آموزان علاوه براین سوالات اینگونه امتحانات استاندارد نبوده و موجب استرس فراوان برای دانش آموزان شده وهمچنین تمایل دانش آموزان به درس خواندن را کاهش میدهد و....خواستار لغو آزمون پیشرفت تحصیلی هستم