مدیریت شهری اصفهان در هفته‌ای که گذشت

مهم‌ترین رویدادهای مدیریت شهری اصفهان در هفته گذشته را در بسته خبری ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «تدوین بودجه ۱۴۰۲ با مشارکت شهروندان»، «سهم ۱۱ درصدی تاکسی‌ها در سفرهای درون‌شهری اصفهانی‌ها»، «اعمال قانون برای ۱۲ هزار کارگاه متخلف ساختمانی»، «رشد ۵۶ درصدی سهم پروژه‌های شاخص در بودجه ۱۴۰۲ / اتوبوسرانی بیشترین سهم بودجه را دارد»، «شهرداری درختان منازل را هرس می‌کند»، «اگر مجاهدت سپاه نبود، تروریسم دامن‌گیر اروپا می‌شد»، «افزایش ۶۰ درصدی لایحه پیشنهادی بودجه سال ۱۴۰۲ / عزم جدی برای هوشمندسازی شهر»، «لزوم آگاه‌سازی شهروندان به قوانین شهرسازی / دفاتر همه مدیران شهری به روی مردم باز باشد»، «واکاوی جزئیات بودجه سال ۱۴۰۲ در شورای ششم اصفهان» و «تحقق برابری شغلی با بهره‌گیری از زنان در پست‌های مدیریتی»، مهم‌ترین رویدادهای مدیریت شهری اصفهان در هفته گذشته بود که گزیده‌ای از آن را در این بسته خبری ایمنا می‌خوانید.

تدوین بودجه ۱۴۰۲ با مشارکت شهروندان

علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان گفت: بخشی از پروژه‌های پیش‌بینی شده برای سال آینده، پروژه‌هایی است که در دل مناطق و محلات شکل می‌گیرد، بر این اساس سعی شده این پروژه‌ها از مسیر گفت‌وگو با مردم و مسئله‌یابی با آنها تعریف شود، البته در کنار این موضوع، به برنامه توسعه شهر نیز توجه داریم.

سهم ۱۱ درصدی تاکسی‌ها در سفرهای درون‌شهری اصفهانی‌ها

محمد پرورش، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: سهم تاکسی‌های اصفهان از سفرهای روزانه درون‌شهری شهروندان ۱۱ درصد است اما تمایل به استفاده از تاکسی‌های اینترنتی بیشتر دیده می‌شود.

اعمال قانون برای ۱۲ هزار کارگاه متخلف ساختمانی

روح‌الله ابوطالبی، مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: طی ۱۰ ماهه امسال در بخش کنترل ساختمان، از فعالیت ۱۲ هزار و ۷۳۴ کارگاه ساختمانی متخلف جلوگیری شده است.

رشد ۵۶ درصدی سهم پروژه‌های شاخص در بودجه ۱۴۰۲ / اتوبوسرانی بیشترین سهم بودجه را دارد

مهدی آصالح، مدیر کل برنامه‌ریزی و درآمد شهرداری اصفهان گفت: سهم پروژه‌های شاخص از کل بودجه پیشنهادی برای سال ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته، ۵۶ درصد رشد داشته و از کل بودجه در سال جدید، بیشترین عدد به مجموعه شرکت واحد اتوبوسرانی با مبلغ ۶۷۱ میلیارد تومان اختصاص یافته است.

شهرداری درختان منازل را هرس می‌کند

مجید عرفان‌منش، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: چنانچه شهروندان تمایل به هرس درختان داخل منزل خود دارند، می‌توانند با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند تا همکاران ما در این سازمان در زمان مشخص برای انجام این اقدام حضور یابند.

اگر مجاهدت سپاه نبود، تروریسم دامن‌گیر اروپا می‌شد

اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان در حمایت از سپاه پاسداران و محکومیت اقدام خبیثانه پارلمان اروپا در تروریستی خواندن سپاه بیانیه‌ای صادر کردند.

افزایش ۶۰ درصدی لایحه پیشنهادی بودجه سال ۱۴۰۲ / عزم جدی برای هوشمندسازی شهر

ابوالفضل قربانی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اختلاف بودجه پیشنهادی سال آینده شهرداری اصفهان نسبت به بودجه، حدود شش هزار میلیارد تومان است که نسبت به سال جاری نزدیک به ۶۰ درصد افزایش داشته است.

لزوم آگاه‌سازی شهروندان به قوانین شهرسازی / دفاتر همه مدیران شهری به روی مردم باز باشد

احمد شریعتی، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بسیاری از مردم به قوانین آشنا نیستند، پرونده‌های متعددی در کمیسیون ماده ۱۰۰ برای تخریب واحدهایی که با تخلف ساخته شده است، وجود دارد، بنابراین ابتدا مردم باید به قوانین آگاه شوند و سپس بازدارندگی لازم روی جریمه‌ها اعمال شود.

واکاوی جزئیات بودجه سال ۱۴۰۲ در شورای ششم اصفهان

محمد نورصالحی، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شهردار این کلان‌شهر بیست‌وپنجم دی لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ را برای بررسی و تصویب در اختیار شورای ششم قرار داد که در آن پروژه‌های کلان فرهنگی، حمل‌ونقلی و زیست‌محیطی همچون حوزه پسماند و نظافت شهر و نگهداری از فضای سبز جزو مهم‌ترین پروژه‌هایی است که نقش پررنگی دارد.

تحقق برابری شغلی با بهره‌گیری از زنان در پست‌های مدیریتی

فرزانه کلاهدوزان، عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: استفاده از زنان در پست‌های مدیریتی، تحقق برابری شغلی به‌شمار می‌رود و منجر به بروز دیدگاه‌ها و ظرافت‌های زنانه در پروژه‌ها و تصمیم‌گیری‌ها می‌شود و نیازهای زنان شهر نیز در نظر گرفته خواهد شد.

کد خبر 636389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.