صدور پروانه ساختمانی برای ۱۵۰۰ واحد مسکونی

شهردار منطقه دو سیرجان با اشاره به اهتمام شهرداری در اجرای طرح جهش تولید مسکن گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر ۲۰۰ هزار متر مربع پروانه ساختمانی برای بیش از ۱۵۰۰ واحد مسکونی صادر شده است.

عبدالرضا عامری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اهتمام شهرداری منطقه دو سیرجان در طرح جهش تولید مسکن اظهار کرد: طرح جهش تولید مسکن از برنامه‌های دولت برای اقشار کم‌درآمد جامعه است.

وی افزود: در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن و رفع مشکلات موجود در این حوزه، روند صدور پروانه ساختمانی و اعمال تخفیف‌های این طرح در عوارض شهرسازی، با اشخاص حقیقی و حقوقی که متقاضی دریافت پروانه ساختمان بودند، همکاری خوبی شده است و از تمام ظرفیت‌های موجود به منظور تسریع در روند اقدامات استفاده و بهره‌گیری شد.

شهردار منطقه دو سیرجان خاطرنشان کرد: بر اساس قرارداد دولت، طی چهار سال گذشته بیش از چهار میلیون واحد مسکونی احداث و به متقاضیان واگذار و از ابتدای سال جاری تاکنون نیز بالغ بر ۲۰۰ هزار مترمربع پروانه ساختمانی برای بیش از ۱۵۰۰ واحد مسکونی صادر شده است.

عامری اجرای قانون و دستیابی به اهداف این طرح را مستلزم هماهنگی و تعامل با دستگاه‌های اجرایی مرتبط با حوزه مسکن دانست و تاکید کرد: روند اعمال تخفیف و تسهیل و تسریع در روند صدور پروانه‌های ساختمانی در قالب برنامه حمایتی این طرح همچنان در حال انجام است.

وی گفت: پرونده‌های متعدد دیگری در دست اقدام است و امیدواریم بتوانیم تا پایان سال جاری پروانه ساختمانی بیش از ۱۵۰۰ واحد مسکونی دیگر را صادر کنیم.

کد خبر 636371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.