دستگاه‌های فرهنگی برای نیمه شعبان برنامه‌ریزی گسترده‌ داشته باشند

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه تا پایان سال مناسبت‌های بسیار مهمی در پیش داریم، گفت: دستگاه‌های فرهنگی یزد برای نیمه شعبان برنامه‌ریزی گسترده‌ داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عزیزالله سیفی امروز _چهارشنبه پنجم بهمن_ در نشست علنی شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه تا پایان سال چهار بهار در پیش داریم، اظهار کرد: یکی از مهمترین این بهارها، بهار انقلاب اسلامی است و باید خود را برای بزرگداشت این ایام آماده کنیم.

وی با اشاره به اینکه وظیفه همه برگزاری پرشور جشن‌های انقلاب است گفت: شهرداری یزد برنامه‌های بسیار خوبی برای جشن‌های پیروزی انقلاب دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد تصریح کرد: دومین بهار، بهار عید نیمه شعبان است که برای ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و امیدواریم سازمان فرهنگی شهرداری و سایر دستگاه‌های فرهنگی استان برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند تا روز ولادت حضرت امام زمان (عج) فعالیت‌های خوبی اجرا شود.

وی خاطرنشان کرد: بهار سوم که ما تا پایان سال در پیش داریم، بهار طبیعت است و شهرداری باید خود را برای این بهار و استقبال از مسافران نوروزی و ارائه خدمات به شهروندان را داشته باشیم.

سیفی با تاکید بر اینکه همزمان با بهار طبیعت، بهار قرآن را در پیش داریم که ماه میهمانی خدا و عبادت است گفت: با توجه به همزمانی بهار طبیعت و بهار قرآن باید به چند نکته دقت داشت، یکی از مهمترین نکات این است که تمام دستگاه‌های استان به ویژه میراث فرهنگی و شهرداری تمهیدات لازم برای استقبال از مسافران نوروزی را برنامه‌ریزی کنند تا به محض رسیدن به ایام نوروز بسترها برای استقبال از مسافران فراهم شود.

کد خبر 636359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.