اشتباه مقابل بیروت لبنان قابل جبران نیست!

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن گفت: تیم بیروت بازیکنان خوبی دارد. فکر می‌کنم کلید پیروزی ما این است که ریتم بازی را در دست بگیریم و تمرکزمان را از دست ندهیم. در بعضی از بازی‌ها اگر در جاهایی اشتباه کنید، قابل‌جبران است، اما مقابل تیم‌هایی مانند بیروت این‌گونه نیست.

فرزاد کوهیان در گفت‌وگو با ایمنا، در رابطه با شرایط تیم بسکتبال ذوب‌آهن، اظهار کرد: تیم شرایط خوبی دارد و نوسانی که در بازی‌ها شاهد آن هستید، به دلیل فشردگی مسابقات است. سعی می‌کنیم در بعضی از مسابقات به تعدادی از بازیکنان استراحت بدهیم، تا بازیکنان آسیب‌دیده را حفظ کنیم، اما در کل مشکلی از لحاظ آمادگی و هماهنگی تیمی نداریم.

وی در خصوص مصدومیت بازیکنانش، گفت: در حال حاضر مشایخی و کاظمی نسبت به گذشته بهتر هستند، اما به‌صورت کامل درمان نشدند. اکبری مصدومیت دارد که به این بازیکن استراحت دادیم؛ اصلانی با مصدومیت بازی می‌کند و بین مسابقات به این بازیکن استراحت می‌دهیم و قلی‌زاده هم دیگر مشکلی ندارد. در اصل، تعداد و فشار مسابقات در لیگ برتر ایران و رقابت‌های غرب آسیا کارمان را سخت کرده است.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن با بیان اینکه بیروت لبنان یکی از تیم‌های خوب آسیا است، تصریح کرد: بیروت بازیکنان خوبی دارد. فکر می‌کنم کلید پیروزی ما این است که ریتم بازی را در دست بگیریم و تمرکزمان را از دست ندهیم. در بعضی از بازی‌ها اگر در جاهایی اشتباه کنید، قابل‌جبران است، اما مقابل تیم‌هایی مانند بیروت این‌گونه نیست. تصمیم گرفتیم با تمرکز در این بازی حاضر شویم. باخت در دور رفت برای بازیکنانم گران تمام شده، که انگیزه‌ای مضاعف دارند، تا انتقام دور رفت را بگیرند.

کوهیان در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه بازیکنان خارجی بیروت لبنان چقدر می‌توانند تأثیرگذار باشند، گفت: در بازی دور رفت، بازیکنان خارجی بیروت گرداننده بازی بودند و ما آشنایی لازم را با آن‌ها نداشتیم و اذیت شدیم، اما برای بازی امروز شناخت بیشتری داریم و بازی بهتری ارائه می‌دهیم.

وی در خصوص میزبانی از حریف با حضور هواداران، اظهار کرد: حضور هواداران هرچه بیشتر باشد، انگیزه بیشتری به تیم می‌دهد. در واقع این پیروزی‌ها را مدیون هواداران هستیم.

کد خبر 636348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.