افتتاح پروژه‌های فضای سبز اراک در فجر ۱۴۰۱

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک گفت: نورپردازی پل بسیج و شبکه روشنایی بوستان مهرگان از پروژه‌های سازمان فضای سبز و زیباسازی شهرداری است که در ایام دهه فجر افتتاح خواهد شد.

احمد حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پارک محله‌ای شهرک جوادیه به مساحت پنج هزار متر مربع و سیستم آبیاری هفت هزار اصله درخت جنگل‌های بختیاری از پروژه‌های شهری است که در ایام دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: به دلیل کمبود منابع آبی، آبیاری این جنگل که در گذشته به روش سنتی انجام می‌شد به آبیاری قطره‌ای تغییر کرد، در همین راستا ۲۰ هزار متر لوله‌گذاری در این جنگل انجام شده است که به‌زودی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک با اشاره به نورپردازی سطح شهر در دهه فجر، خاطرنشان کرد: آذین‌بندی تمام پل‌ها و تقاطع‌های غیرهمسطح سطح شهر با استفاده از پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، آذین‌بندی بلوارها، میدان‌ها و خیابان‌های شهر با استفاده از پرچم‌های نیزه‌ای، ریسه پرچمی، پرچم‌های دوسر چوب و پرچم‌های اهتزاز انجام خواهد شد.

حسنی گفت: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری المان‌های مناسبتی ویژه ایام دهه فجر را طراحی و جانمایی کرده است که توسط نیروهای این سازمان در سطح میدان‌های شهر نصب خواهد شد. بوستان‌های شهر در این ایام در خدمت سمن‌ها و مؤسسات فرهنگی، علمی و هنری برای انجام فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی قرار خواهد گرفت.

کد خبر 636344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.